افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

آخرین مناظره چند روز مانده به انتخابات بزرگ/ هریس دعوت CNN را پذیرفت!

  • کد خبر : 370922
آخرین مناظره چند روز مانده به انتخابات بزرگ/ هریس دعوت CNN را پذیرفت!

به گزارش رکنا، کامالا هریس معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، دعوت شبکه تلویزیونی CNN را برای مناظره با نامزد جمهوری خواه دونالد ترامپ در 23 اکتبر پذیرفت. نیویورک تایمز با این حال، بعید است که ترامپ این دعوت را بپذیرد، اگرچه هفته گذشته او گفت که ممکن […]

به گزارش رکنا، کامالا هریس معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، دعوت شبکه تلویزیونی CNN را برای مناظره با نامزد جمهوری خواه دونالد ترامپ در 23 اکتبر پذیرفت.

نیویورک تایمز با این حال، بعید است که ترامپ این دعوت را بپذیرد، اگرچه هفته گذشته او گفت که ممکن است از چنین بحثی استقبال کند.

ترامپ و هریس اولین مناظره خود را در 10 سپتامبر در فیلادلفیا برگزار کردند. مناظره ای که سی ان ان برای ماه اکتبر برنامه ریزی کرده است، چند روز قبل از انتخابات سرنوشت ساز آمریکا در 5 نوامبر، در قالبی مشابه اولین مناظره ترامپ و جو بایدن، رئیس جمهور و نامزد سابق دموکرات قبل از کناره گیری وی برگزار می شود.

جین اومالی دیلون، مدیر ستاد انتخاباتی هریس، در بیانیه ای گفت: «آمریکایی ها سزاوار این هستند که قبل از انتخابات نوامبر بار دیگر شاهد مناظره هریس و ترامپ باشند».

هریس نیز شخصا در شبکه اجتماعی «X» اعلام کرد که با کمال میل این مناظره را می پذیرد و امیدوار است ترامپ نیز در آن شرکت کند.

پس از مناظره 10 سپتامبر، ترامپ گفت که مناظره دیگری وجود نخواهد داشت. در پاسخ به فراخوان بی بی سی موندو، ستاد انتخاباتی ترامپ به پیام 12 سپتامبر او در شبکه های اجتماعی اشاره کرد. ترامپ در آن پیام اعلام کرد که در این مناظره پیروز شده است و مناظره «سوم» وجود نخواهد داشت.

اما ترامپ هفته گذشته به خبرنگاران گفت که “اگر روحیه داشته باشم، شاید مناظره سوم را انجام دهم.”

هریس در نظرسنجی ها با اختلاف اندکی از ترامپ پیشتاز است. نظرسنجی‌هایی که بلافاصله پس از مناظره 10 سپتامبر منتشر شد، نشان داد که هریس از اکثر بینندگان بهتر بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.