افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

آخرین عکس پسر تایلندی یوسف تیموری / چقدر عالی است!

  • کد خبر : 193946
آخرین عکس پسر تایلندی یوسف تیموری / چقدر عالی است!

یوسف تیموری چند سال پیش در تایلند با زنی به نام راپان آشنا شد و این ملاقات منجر به ازدواج شد. این بازیگر ابتدا اعلام کرد که آرمین پسر واقعی اوست، اما پس از جدایی در 23 تیر 1398، آرمین را پسر همسر سابقش معرفی کرد و در برنامه ای مدعی شد که پسر همسر […]

یوسف تیموری چند سال پیش در تایلند با زنی به نام راپان آشنا شد و این ملاقات منجر به ازدواج شد. این بازیگر ابتدا اعلام کرد که آرمین پسر واقعی اوست، اما پس از جدایی در 23 تیر 1398، آرمین را پسر همسر سابقش معرفی کرد و در برنامه ای مدعی شد که پسر همسر تایلندی او مال او نیست و در واقع فرزندخوانده اوست. یکی فرزند پسر. همسرش برای همیشه به زادگاهش بازگشته و پسرشان را بزرگ می کند. در ادامه در ادامه این مطلب در قسمت فرهنگ و هنر مجله خبری چشم در سری فیلم ها و سریال ها تصویر جدید آرمین پسر یوسف تیموری را مشاهده خواهید کرد.

عکس جدید آرمین پسر یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون که به همراه مجید صالحی در برنامه «ام شو» حضور داشت، گفت که همسر و پسرخوانده اش او را رها کرده اند و در حال حاضر مجرد است. یوسف تیموری در این گفتگو اعلام کرد که پسر تایلندی همسرش مال او نیست و در واقع فرزندخوانده اوست و همسرش برای همیشه به زادگاهش بازگشته و پسرشان را بزرگ می کند.

یوسف تیموری

یوسف تیموری گفت: آرمین خیلی خوب به این موضوع رسیدگی کرد و به من گفت که چه پدرم باشی چه نباشی دوستت دارم. وی ادامه داد: پسر و همسرم به دلیل شرایط بد اقتصادی به کشورشان بازگشتند و من در ایران از آنها حمایت مالی می کنم.

یوسف تیموری پیش از این درباره علت ازدواجش با یک زن خارجی گفته بود: ازدواج بازیگری مثل من با یک دختر ایرانی کمی سخت بود زیرا ناخودآگاه پیش زمینه ذهنی درباره جدی بودن حرف های من داشتند که ممکن است دروغ باشد. و اینکه من نقشی را بازی می کنم، واقعیت این است که آنها موضوع همزیستی را جدی یا حتی کمتر از آن جدی نگرفتند. در واقع ایرانی های جدی من را قبول نکردند!

بازیگر سریال زیر آسمان شهر در بخشی از مصاحبه های خود فاش کرد که آرمین ابتدا نمی دانست که من پدر واقعی او نیستم و بعد از فهمیدن حقیقت خیلی خوب کنار آمد و به من گفت تو پدر من هستی. یا نه. دوستت دارم.

متأسفانه خانم راپان همسر سابق یوسف تیموری در اوایل اسفند 1400 بر اثر سرطان در تایلند درگذشت و این خبر توسط یوسف تیموری یک ماه بعد و پس از ایام نوروز 1401 منتشر شد و اعلام کرد که مسئولیت آن را بر عهده خواهد گرفت. پسر خوانده اش «آرمین».

یوسف تیموری

یوسف تیموری واقف متولد ۱۵ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال سرزمین سبزه آغاز کرد و با بازی در سریال های طنز تلویزیونی مانند سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. تیموری در چند فیلم جدی هم بازی کرده و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از اولین جشنواره جام جم را از آن خود کرده است.

یوسف تیموری

او فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته هنر ادامه داد. او در اظهارنظری جالب گفت که اگر بازیگر نمی شد، دروازه بان می شد. او که در دانشگاه به او بابک می گفتند، موسیقی دوست دارد و گیتار زدن را بلد است. یوسف تیموری دارای دیپلم ریاضی و فیزیک، دوره ساخت فیلم انیمیشن را در شرکت کلک خیال در سال 1352 گذراند و به ژانر اجتماعی در سینما علاقه مند است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.