افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

آخرین عکس بازیگر پایتخت قبل از مرگ.

  • کد خبر : 254316
آخرین عکس بازیگر پایتخت قبل از مرگ.

« شاه تولون زاد » بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت برنامه های رادیو، تئاتر و تلویزیون گلستان پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم دفاعی بدن درگذشت. سریال های پایتخت در کنار بازیگران این سریال به ویژه «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» […]

« شاه تولون زاد » بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت برنامه های رادیو، تئاتر و تلویزیون گلستان پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم دفاعی بدن درگذشت. سریال های پایتخت در کنار بازیگران این سریال به ویژه «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین فر» سال ها در تئاتر نیز فعالیت داشتند.

خانم ملوک تولونژاد پس از ابتلا به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به دلیل عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم ناشی از قارچ سیاه، سیستم ایمنی بدن ایشان به شدت ضعیف شده و بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث شد تا بازی خانم ملوک تولونژاد مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین در فیلم تاکسی برگشتی که از شبکه طبرستان پخش شد به کارگردانی آقای محمد حسین صفری بازی کرد.

خانم تولون نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر ثابت نقی را بازی می کرد. نقی در ورزش کشتی پایتخت 5 حضور داشت و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر این سریال بازی می کرد.

شنبه 20 شهریور ساعت 14 ملوک طلوع نژاد بازیگر گلستانی تئاتر و تلویزیون و پیشکسوت تئاتر، هنرمند سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال های پایتخت 5 و پایتخت 6 به شهرت رسید. به بیماری قارچ سیاه و تاج شایع و ابتلای دارفانی یکی از شایع ترین اخبار امسال را وداع گفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.