افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

آخرین دوره فرش مدرن/قالی گلی گذشته است، اکنون مد مینیمالیست ساده اما شیک و خاص است.

  • کد خبر : 315713
آخرین دوره فرش مدرن/قالی گلی گذشته است، اکنون مد مینیمالیست ساده اما شیک و خاص است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در دکوراسیون یک سری وسایل هستند که جایگاه بسیار مهمی دارند و این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، مثلا شاید آن وسیله مثل تلویزیون خیلی به چشم بیاید، به همین دلیل خیلی ها دنبال آن می گردند. بهترین مکان برای تلویزیون در دکوراسیون […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در دکوراسیون یک سری وسایل هستند که جایگاه بسیار مهمی دارند و این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، مثلا شاید آن وسیله مثل تلویزیون خیلی به چشم بیاید، به همین دلیل خیلی ها دنبال آن می گردند. بهترین مکان برای تلویزیون در دکوراسیون منزل برای اینکه بتوانید آن را به بهترین شکل ممکن در دکوراسیون قرار دهید تا از گوشه و کنار خانه دیده شود، البته شاید فکر کنید چیزهای بزرگی هستند. به این ترتیب در حالی که ساعت دیواری نیز در دکوراسیون خانه بسیار مهم است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال بهترین مکان برای نصب ساعت دیواری هستند تا بتوانند آن را به بهترین شکل ممکن در دکوراسیون قرار دهند. در مقالات قبلی صحبت کردیم.

اما در مقاله امروز می خواهیم در مورد یکی دیگر از مهمترین عناصر در دکوراسیون صحبت کنیم، مانند فرش که تعداد زیادی در خانه دارد و به دلیل بزرگی آن بسیار به چشم می آید، به همین دلیل. ، طراحی و قرارگیری آن در دکوراسیون یکی از ظریف ترین کارهایی است که اگر می خواهید دکوراسیونی زیبا داشته باشید باید انجام دهید. خب اول از همه مهمتر اینه که فرش رو با دقت بخرید تا خوب جا بیفته. مدلی که بیشتر به شما می آید، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم تعدادی از جدیدترین فرش های مدرن را به شما نشان دهیم تا بتوانید برای خرید ایده بگیرید. همچنین نکاتی را که باید در مورد این مقاله بدانید به شما خواهیم گفت. برای شما مفید است، پس با ما همراه باشید.

هنگام خرید فرش به سبک دکوراسیون توجه کنید.

هر فردی با توجه به سلیقه شخصی خود سبک دکوراسیون منزل خود را انتخاب می کند و این انتخاب به مسائل مختلفی بستگی دارد، مثلا شاید فردی پیرو مد باشد و دوست دارد دکوراسیونش مد روز باشد. برای گروهی از افراد دکوراسیون مدرن توصیه می شود. در حالی که برعکس برخی افراد دوست دارند دکوراسیون سنتی و حتی سلطنتی داشته باشند که بیشتر برای این دسته از افراد مناسب است.

اما با توجه به هر سبک دکوراسیون، باید فرش مناسب آن دکوراسیون را تهیه کنید. مثلا برای یک دکوراسیون مدرن، فرش های مدرن بهترین گزینه هستند، عمدتا رنگ های خنثی و طرح های ساده ای دارند و با هر دکوراسیون مدرنی به خوبی ترکیب می شوند. ساده علاوه بر این، برای یک دکوراسیون کلاسیک باید فرش های کلاسیک را نیز انتخاب کنید که رنگ های شادتر و طرح های جسورتری دارند. مراقب باشید در این زمینه برعکس عمل نکنید زیرا نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت و درگیری حاصل از آن بسیار زشت خواهد بود.

جدیدترین فرش های مدرن.

جدیدترین فرش های مدرن.

هنگام خرید فرش به رنگ آن توجه کنید.

یکی از مهم ترین مواردی که همیشه بوده و هست توجه هر وسیله ای اعم از لباس یا وسایل منزل است زیرا در نگاه اول بسیار به چشم می آید پس باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا رنگ ها می توانند کارساز باشند. . معجزه در هر زمینه ای باشد، مثلاً با رنگ های تیره در استایل شما لاغرتر و با رنگ های روشن چاق تر به نظر می رسید. حالا در مورد فرش هم همینطور است، پس اگر فضای شما کوچک است یکی تهیه کنید. فرش رنگ روشن و اگر فضا بزرگ است یک فرش تیره تهیه کنید.

اما باید توجه ویژه ای به هماهنگی رنگ فرش با سایر وسایل بزرگ مانند مبل و پرده نیز داشته باشید.

جدیدترین فرش های مدرن.

جدیدترین فرش های مدرن.

هنگام خرید فرش به سایز آن توجه کنید.

نکته دیگری که در خرید فرش باید به آن توجه کنید سایز آن است زیرا تنوع زیادی در آن وجود دارد اما نکته اینجاست که سایز فرش شما باید به گونه ای باشد که بین آن و دیوار فاصله باشد. در فضاهای کوچک می تواند به بیست سانتی متر و در فضاهای بزرگ به چهل سانتی متر برسد.

جدیدترین فرش های مدرن.

جدیدترین فرش های مدرن.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=315713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.