افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

آخرین خبر حادثه معدن طبس/ تعداد کشته شدگان به 13 نفر رسید

  • کد خبر : 371168
آخرین خبر حادثه معدن طبس/ تعداد کشته شدگان به 13 نفر رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی آخوندی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 21 شب گذشته در معدن شرکت ماندجو رخ داد و 2 بلوک B و C را تحت تاثیر قرار داد و باعث خفگی تعدادی از سربازان شد. وی با اشاره به غلظت گاز گفت: نیروهای امدادی برای […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی آخوندی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 21 شب گذشته در معدن شرکت ماندجو رخ داد و 2 بلوک B و C را تحت تاثیر قرار داد و باعث خفگی تعدادی از سربازان شد.

وی با اشاره به غلظت گاز گفت: نیروهای امدادی برای نجات مردم در تلاش هستند تا گاز بلوک C را خارج کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون 13 کشته و 12 مصدوم از بلوک B خارج شده اند و تعدادی همچنان در این بلوک محبوس هستند.

وی با یادآوری اینکه معدن مذکور 250 متر زیر زمین و 700 متر طول دارد، گفت: 40 امدادگر متخصص معدن زغال سنگ در حال امداد رسانی هستند.

آخوندی بیان کرد: ساعت 21 شب گذشته 69 نفر در 2 بلوک مشغول به کار بودند که عملیات امداد و نجات حداقل تا ظهر امروز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 33 نفر همچنان در 2 بلوک محبوس هستند، گفت: استاندار خراسان جنوبی در حال حاضر برای بررسی بیشتر ابعاد این حادثه در محل است.

میدان زغال سنگ طبس با بیش از 30 هزار کیلومتر مربع وسعت و ذخیره اکتشافی 75.2 میلیارد تن زغال سنگ کک و حرارتی، بزرگترین و غنی ترین منطقه زغال سنگ ایران محسوب می شود.

منطقه پارود با وسعت 1200 کیلومتر مربع و ذخیره زمین شناسی 1.1 میلیارد تن زغال سنگ کک، یکی از چهار منطقه زغال‌سنگ طبس و بزرگترین حوضه زغال‌سنگ کک‌شونده ایران است.

خراسان جنوبی دارای 12 شهرستان و طبس در غرب استان و در 270 کیلومتری بیرجند مرکز استان واقع شده است.

2232223

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.