افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

آخرین خبر جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس.

  • کد خبر : 236532
آخرین خبر جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ با وجود حساسیت ها و پیگیری های هواداران پرسپولیس مبنی بر پیوستن مهاجم خارجی به این تیم، هنوز پروژه جذب مهاجم خارجی به این باشگاه آغاز نشده است. به گزارش “ورزش سه”، با وجود پیروزی مقابل پیکان و تداوم نتایج خوب سرخ ها زیر نظر اسمار، فرصت های از دست […]

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ با وجود حساسیت ها و پیگیری های هواداران پرسپولیس مبنی بر پیوستن مهاجم خارجی به این تیم، هنوز پروژه جذب مهاجم خارجی به این باشگاه آغاز نشده است.

به گزارش “ورزش سه”، با وجود پیروزی مقابل پیکان و تداوم نتایج خوب سرخ ها زیر نظر اسمار، فرصت های از دست رفته در این دیدار و دیدارهای اخیر باعث شده تا هواداران خواهان به خدمت گرفتن مهاجمان خارجی باکیفیت باشند، هرچند کار سختی است. برای پیدا کردن چنین بازیکنانی در این مقطع از فصل.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بعد از دیدار با پیکان گفت که با اسمار برای جذب مهاجم خارجی صحبت خواهم کرد اما بعد از این دیدار همه بازیکنان خارجی پرسپولیس از جمله سرمربی برزیلی این تیم از آنها استفاده می کنند. به کشورهای خود رفته اند و خبری از این دیدار نبوده است.

از سوی دیگر به نظر نمی رسد باشگاه با در نظر گرفتن هزینه ها و حساسیت های قبلی در این زمینه ریسک جذب مهاجم دیگری را بپذیرد، بلکه تنها 9 بازی لیگ برتر در این فصل و در نهایت چهار بازی حذفی جام حذفی انجام شده است. برای پرسپولیس مانده اند و صرف هزینه های زیاد برای جذب مهاجم خارجی شاید چندان منطقی و منطقی نباشد.

در عین حال حتی اگر بعد از تعطیلات سال نو این روند از سر گرفته شود، دیدار، مذاکره، عقد قرارداد و از همه مهمتر رسیدن به شرایط مسابقه به خصوص در مورد آزادی زمان زیادی می برد. مهاجمانی که با باشگاه قرارداد ندارند و چند هفته دیگر طول می کشد. همچنین کمک مهاجم خارجی جدید پرسپولیس به این تیم زمان می برد و با در نظر گرفتن آن نکات شاید هیچ حرکتی روی این موضوع صورت نگیرد. هدف.

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر نام های جدیدی در فضای مجازی مطرح شده است که از جمله آنها می توان به ابوبکری کانته مهاجم تیم ملی گینه، سانتی مینا اسپانیایی و گزینه های دو ماه پیش از جمله احمد موسی نیجریه ای اشاره کرد. برای فضا و هواداران، هیچ کدام از این نام ها برای پرسپولیس جدی نیست، هیچ مهاجمی به باشگاه معرفی نشده است.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.