افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آخرین خبر از ایتالیا: ماتزاری سرمربی جدید پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 304439
آخرین خبر از ایتالیا: ماتزاری سرمربی جدید پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

والتر ماتزاری طبق اعلام روزنامه نگار سرشناس دنیای فوتبال سرمربی پرسپولیس شد. از والتر ماتزاری سرمربی سرشناس ایتالیایی به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس یاد می شد اما مدیران باشگاه مذاکره با این مربی را تکذیب کردند تا اینکه یکی از مهمترین گزارشگران دنیای فوتبال در یک شبانه خبری تکان دهنده متوجه شد. در […]

والتر ماتزاری طبق اعلام روزنامه نگار سرشناس دنیای فوتبال سرمربی پرسپولیس شد.

از والتر ماتزاری سرمربی سرشناس ایتالیایی به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس یاد می شد اما مدیران باشگاه مذاکره با این مربی را تکذیب کردند تا اینکه یکی از مهمترین گزارشگران دنیای فوتبال در یک شبانه خبری تکان دهنده متوجه شد. در مورد آن این توافق بین پرسپولیس و سرمربی سابق ناپولی انجام شد.

جانلوکا دی مارتزیو که یکی از اولین رسانه هایی بود که از حضور آندره آ استراماچونی در استقلال خبر داد، دقایقی پیش اعلام کرد که والتر ماتزاری راهی ایران می شود و سرمربی جدید پرسپولیس خواهد بود.

دی مارتزیو در این خبر نوشت:

ماجراجویی جدید روی نیمکت برای والتر ماتزاری. او سرمربی پرسپولیس یکی از دو تیم بزرگ ایران (به همراه استقلال) خواهد بود.

ماتزاری که به تازگی ناپولی را ترک کرده است، فوتبال خود را در خارج از ایتالیا از سر خواهد گرفت. این مربی در دوران حرفه ای خود قبلاً تجربه دیگری در خارج از ایتالیا داشت اما در لیگ برتر انگلیس و در واتفورد بود.

قبل از ماتزاری در سال های اخیر یک مربی ایتالیایی دیگر نیز هدایت یکی از دو تیم بزرگ ایرانی را بر عهده داشت. آندره آ استراماچونی مدتی روی نیمکت استقلال نشست.

والتر ماتزاری که مانند استراماچونی سابقه مدیریت تیم بزرگ اینتر را دارد، هدایت تیم های معروفی مانند سمپدوریا، واتفورد، تورینو، کالیاری و لیورنو را نیز در کارنامه خود دارد.

ماتزاری در نیمه دوم فصل قبل هدایت ناپولی را بر عهده گرفت، اما به دلیل نتایج ضعیفی که کسب کرد، از این تیم جدا شد. او همچنین تیمش را به فینال سوپرکاپ ایتالیا رساند اما با یک گل مغلوب اینتر شد.

هنوز خبری از مدت قرارداد این مربی برجسته 62 ساله با پرسپولیس و مبلغ قراردادش نیست، اما بی شک به یکی از بزرگ ترین مربیانی تبدیل خواهد شد که هدایت یک تیم را برعهده داشته است. در لیگ برتر ایران

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)