افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

آخرین حملات اسرائیل به رفح 10 شهید بر جای گذاشت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 245355
آخرین حملات اسرائیل به رفح 10 شهید بر جای گذاشت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی از حمله هوایی اسرائیل به خانه ای در شمال شرق این شهر خبر دادند. رافا دست کم 10 فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند. پایگاه خبری فلسطین الیوم شنبه شب از شهادت 10 فلسطینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به خانه ای در این شهر خبر داد. رافاواقع […]

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی از حمله هوایی اسرائیل به خانه ای در شمال شرق این شهر خبر دادند. رافا دست کم 10 فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

پایگاه خبری فلسطین الیوم شنبه شب از شهادت 10 فلسطینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به خانه ای در این شهر خبر داد. رافاواقع در جنوب نوار غزه.

بیش از یک میلیون فلسطینی در رافاآنها به منطقه ای امن در جنوب غزه پناه برده اند. با وجود این، ارتش اسرائیل بارها از هوا به این منطقه حمله کرده و نگرانی از حمله زمینی وجود دارد. رافا افزایش دادن.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی علیه رافا این در حالی است که 2 ژنرال ارشد اسرائیل نسبت به هرگونه حمله زمینی به این شهر هشدار داده اند.

در این اتصال، “اسرائيل زیو، فرمانده سابق شاخه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، افسر ذخیره با درجه سرلشکر. در باره حمله کنند رافا به رادیو عمومی این رژیمازوی گفت: اگر طرفی نباشد که بعد از عملیات نظامی بتوان این منطقه را به او واگذار کرد، چنین عملیاتی بی معنی است.

از سوی دیگر، ژنرال بازنشسته «اسحق ترمزدر مقاله ای در روزنامه هاآرتص وی خاطرنشان کرد: گالانت و «هرتزی هالووی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله بزرگ به رافا فشار دادند در حالی که ارتش رژیم وارد شد رافا نه تنها منجر به فروپاشی حماس نمی شود، بلکه تل آویو را با تمام جهان و کشورهای عربی که با این رژیم توافق نامه صلح امضا کرده اند درگیر خواهد کرد و توان رهایی رژیم صهیونیستی را به کلی از بین خواهد برد. از شن روان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.