افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

آخرین اعترافات 6 مرد خشن از بوستان نهج البلاغه + گفتگو و فیلم

  • کد خبر : 176913
آخرین اعترافات 6 مرد خشن از بوستان نهج البلاغه + گفتگو و فیلم

به گزارش خبرنگار رکنا، ساعت 20:30 روز 12 دی ماه، خبر قتل یک جوان در پارک نهج البلاغه به فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد و ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند. جسد غرق در خون جوان 30 ساله ای که به گفته نامزدش و شاهدان حاضر در صحنه پس از حمله وحشیانه 5 […]

به گزارش خبرنگار رکنا، ساعت 20:30 روز 12 دی ماه، خبر قتل یک جوان در پارک نهج البلاغه به فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد و ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند. جسد غرق در خون جوان 30 ساله ای که به گفته نامزدش و شاهدان حاضر در صحنه پس از حمله وحشیانه 5 سارق خشن، چاقو زدن او به قتل رسید.

بررسی های اولیه نشان می داد سارقان به قصد سرقت گوشی گرانقیمت پسر پسر را مورد حمله قرار داده و با مقاومت وی، وی را کشتند و گوشی موبایل مقتول را ربوده و متواری شدند.

نامزد مقتول به مأموران گفت: من و سعید از در می رفتیم. پارک نهج بلاغه آنجا بودیم که 5 مرد جوان به سمت ما آمدند و پس از چند ثانیه قصد گرفتند گوشی سعید را بگیرند اما او مقاومت کرد و چند سارق با ضربات چاقو او را کشتند.

پس از بررسی محقق. محمد مهدی براء از سوی دادسرای سوم جنایی از محل وقوع جنایت مشخص شد که این قاتلان خشن، اتباع خارجی هستند که قبل از این قتل، سرقت های متعدد دیگری نیز انجام داده اند.

در ادامه این پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت تا تحقیقات برای شناسایی عاملان این قتل خونین در اسرع وقت انجام شود.

پس از گذشت چند روز از این جنایت خونین در پارک نهج البلاغه، ماموران پلیس آگاهی پایتخت با دستگیری گروهی از سارقان خشن در غرب تهران به راز قتل این جوان پی بردند.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان پایگاه 2 و اداره 10 پلیس آگاهی تهران که در نهایت منجر به کشف قتل مرد جوان شد، متهمان پس از بازجویی های متعدد در حین تلاش برای انکار ارتکاب قتل با توجه به شواهد و قرائن بازداشت شدند. و درگیری، مجبور شدن به اعتراف در مقابل نامزد قربانی مرگبار سرقت.

در ادامه رسیدگی به این پرونده، بعدازظهر 30 دی ماه، این متهمان نزد بازپرس محمدمهدی براء حاضر شدند.

یکی از متهمان اصلی به نام سلیم به بازپرس پرونده گفت: ساعت 18 بود که دوستم سهیل با من تماس گرفت و پیشنهاد داد برای چرت زدن به پارک نهج البلاغه برویم. قبول کردم و با دوستم به پراک رفتیم.

وقتی سوژه‌هایمان را پیدا کردیم به آنها حمله کردیم، فکر نمی‌کردم در برابر دمیدن چاقو به دست ما برای سرقت تلفن همراهش مقاومت کند، اما وقتی گوشی را به ما نداد، با چاقو به او ضربه زدم. و یکی دیگر از دوستانم نیز او را با چاقو زد، اما آن پسر آنقدر قوی بود که نیروهای ما به او نمی رسیدند، بنابراین سهیل که قد بلندتری داشت با چاقو روی او افتاد و چند ضربه دیگر به او زد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا همسر مقتول را مورد آزار و اذیت قرار داده است، گفت: من با همسر مقتول کاری نداشتم، سهیل برای گرفتن طلاها از دست او او را روی زمین دراز کشید و طلاها را از او گرفت. سپس سعی کرد انگشتر او را نیز بدزدد، وقتی مردم به صورت دسته جمعی برای دفاع از او آمدند، زن را رها کرد و با هم فرار کردیم.

این متهمان سپس با دستور بازپرس ویژه قتل محمدمهدی براء جهت تکمیل پرونده و انجام تحقیقات فنی و پلیسی با جزئیات بیشتر در خصوص تعداد سرقت ها، زورگیری ها و آدم ربایی ها به اداره دهم پلیس آگاهی تحویل داده شدند. مظنونین

عاملان قتل یک جوان در پارک نهج البلاغه به تجاوز جنسی به وی اعتراف نکرده اند.

بازپرس این پرونده. محمد مهدی براء دادسرای جنایی 3 درباره آخرین اعترافات این متهمان گفت: این متهمان به 40 فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرده اند که پس از دستگیری تمامی اعضای این باند زورگیران حرفه ای مشخص شد که از اتباع همسایه هستند. کشورها.

وی درباره صحبت های صورت گرفته درباره تجاوز به عنف این متهمان نیز افزود: تاکنون مستندات و مدارک کافی درباره تجاوز به عنف کشف نشده و این افراد اعتراف نکرده اند، بنابراین رسیدگی به این مهم در دستور کار دادسرای امور جنایی قرار دارد. و پلیس آگاهی تهران در دستور کار قرار دارد و نتیجه در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

گفتگو با متهم

شما چند سال دارید؟

17 سال

شما اهل کجا هستید؟

افغانستان

آن شب در پارک نهج البلاغه چه می کردید؟

دوستم با من تماس گرفت و از ما خواست برای زور به آنجا برویم.

شما چند نفر بودید؟

6 نفر

چرا به جوان چاقو زدی؟

وقتی خواستیم موبایلش را از او بگیریم مقاومت کرد و من او را با چاقو زدم.

چرا وقتی موبایلش را گرفتی دوباره به او چاقو زدی؟

مرد جوان بسیار قوی بود و مانع خروج ما شد، به همین دلیل دوستم با چاقو خودکشی کرد.

با زن مقتول چه کردی؟

سهیل او را روی زمین دراز کشید تا طلاهایش را بدزدد.

آیا این درست است که او مرتکب تجاوز شده است؟

نه، ما فقط زور و زور می‌دادیم، این قتل تقصیر سهیل بود نه من.

چند تا سرقت انجام دادی؟

30 تا 40 عدد.

آیا اعتیاد دارید؟

بله، ما از شیشه استفاده می کنیم.

گفتگو با همسر قربانی پارک نهج البلاغه

12 دی ماه بود که من و نامزدم سعید چند ماهی بود که نامزد کرده بودیم و بعدازظهرها در پارک نزدیک خانه مان قدم می زدیم. ساعت 6:30 وارد پارک شدیم. مشخص بود که آنها خارجی هستند و به ما نزدیک می شوند، من فکر می کردم رفتار آنها کمی مشکوک است، اما وقتی به ما نزدیک شدند، چاقو را از جیب خود درآوردند.

وی در ادامه با بغضی که در صدایش مشهود بود به خبرنگار رکنا گفت: ابتدا به سعید حمله کردند و یکی. چاقو زدن او را کتک زدند، سعی کردند به زور گوشی سعید را بگیرند و او شروع به مقاومت کرد. در این هنگام نفر بعدی با چاقو به نامزدم زد و دوست دیگرش به سمت من آمد و سعی کرد دستبند را از دستم بردارد. اما من کاملا روی سعید متمرکز بودم. سعی کردم در مقابل آنها مقاومت کنم و به سعید برسم که ناگهان مرا روی زمین دراز کشید و در لبه کار، سرم را گرفت و دستبند را از دستم برداشت. مردم آنها را متوجه شدند. گفتند هر چه زودتر فرار کنید، به همین دلیل با چاقو به نامزدم حمله کردند و وقتی جانی برای مقاومت نداشت و روی زمین افتاد، آنها هم فرار کردند.

نازنین ادامه داد: ترسیدم با شنیدن صدای سعید چه کنم؟ نازنین گفت بیا فرار کردند سریع رفتم سمتشون کاپوت خون بود و نفهمیدم. چه تعداد ضرباتی در ابتدا به او زدند. وقتی نمی توانست حرف بزند، چشمانش را برای همیشه بست.

من هرگز گناه این قاتلان را نخواهم بخشید، به همین دلیل از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی درخواست اشد مجازات آن ها را دارم تا خیال آزار و اذیت خانواده ها در پارک های شهر از ذهن این قاتلان و جنایتکاران خارج نشود. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.