افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

آخرین اخبار پروژه های نهضت ملی مسکن در خرم آباد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401440
آخرین اخبار پروژه های نهضت ملی مسکن در خرم آباد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

بهزاد شکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خرم آباد گفت: در خرم آباد 15 هزار و 196 متقاضی برای این واحدها داریم و برای 6 هزار و 121 متقاضی پروژه تعریف کرده ایم. آخرین اخبار پروژه 715 واحدی خرم آباد. وی گفت: پروژه 715 واحدی ستاد […]

بهزاد شکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خرم آباد گفت: در خرم آباد 15 هزار و 196 متقاضی برای این واحدها داریم و برای 6 هزار و 121 متقاضی پروژه تعریف کرده ایم.

آخرین اخبار پروژه 715 واحدی خرم آباد.

وی گفت: پروژه 715 واحدی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خرم آباد یکی از بهترین پروژه های ما در لرستان است که 675 واحد افتتاح شده و حدود 40 واحد دیگر 70 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به موضوع سود در زمان مشارکت این واحدها افزود: طبق قانون تسهیلات اعطایی به طرح های نهضت ملی حداکثر 20 سال و حداکثر است. از سه. سال ها برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.

شکرمی ادامه داد: زمانی که پیمانکار کار را شروع می کند قسط اول را از بانک دریافت می کنیم، طبق قانون در این سه سال 18 درصد سود به این تاسیسات تعلق می گیرد.

جزئیات پروژه “آبشار” خرم آباد

وی با اشاره به پروژه «آبشار» در شهر خرم آباد گفت: این پروژه از یک سال و نزدیک به سه ماه پیش آغاز شد که آماده سازی این پروژه بسیار سخت بود و با توجه به وضعیت اقتصادی مردم منتظر ماندیم. برای واگذاری تسهیلات بانکی و با آوردن افراد پروژه را پیش می بریم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر عملیات آماده سازی این پروژه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در مجموع 15 درصد پیشرفت فیزیکی در این پروژه داریم.

شکرمی گفت: پیشرفت فیزیکی برخی بلوک ها به حدود 25 درصد می رسد.

ما باید با آوردن افراد پروژه را جلو ببریم

وی تاکید کرد که یکی از سوالاتی که مردم می پرسند این است که چرا هر سه یا چهار ماه یکبار پیامک با واریز 50 میلیون تومان برای متقاضیان ارسال می شود؟ وی گفت: هنوز تسهیلات تخصیص داده نشده است و برای جلوگیری از تعطیلی پروژه باید با کمک مردم آن را جلو ببریم و در نهایت برایمان ارزان شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه دولت برای ساخت این واحدها اعتباری پرداخت نمی کند و فقط زمین را تامین و زیرساخت ها را تهیه و تامین می کند، افزود: در نتیجه این واحدها باید با حمایت دولت ساخته شوند. مردم پول و امکانات

شکرمی تصریح کرد: در شرایط عادی اگر فردی بخواهد در زمین خود واحدی بسازد باید برای ساخت یک مترمربع به طور متوسط ​​10 تا 15 میلیون تومان هزینه کند. دولت برای پروژه های ملی مسکن تخفیف هایی اعمال کرده است. جابجایی و این هزینه ساخت کاهش یافته است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال هزینه صدور مجوز 50 درصد تخفیف، هزینه خدمات مهندسی 50 درصد تخفیف، هزینه خرید انشعاب آب، برق و گاز تخفیف دارد. یک پروژه عظیم ساخته می شود، در مقایسه با یک پروژه کوچک، البته مصالح به صورت عمده خریداری می شود و هزینه ها از این نظر کاهش می یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه هزینه ساخت پروژه «آبشار» خرم آباد برای هر متر حداقل 10 میلیون تومان است، گفت: حداقل متقاضی باید در مدت سه سال 550 میلیون تومان کمک کرده باشد. در صورت عدم تحقق پروژه بسته می شود. در صورت بسته شدن پروژه تمدید خواهد شد.

شکرمی ادامه داد: در این راستا از مردم تقاضا داریم حتما در بحث نحوه حمایت از خود شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.