افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

آخرین اخبار پایتخت 7+ جزییات صفر تا صد پخش از تلویزیون

  • کد خبر : 368721
آخرین اخبار پایتخت 7+ جزییات صفر تا صد پخش از تلویزیون

«پایتخت 7» به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز 1404 در 26 قسمت روی آنتن می رود. چندی پیش محسن تنابنده به طور رسمی از آغاز تولید فصل هفتم سریال پایتخت خبر داد. با اضافه شدن آرش عباسی به گروه نویسندگی، فصل هفتم سریال «پایتخت» در 26 قسمت برای نوروز و رمضان 1404 تولید می […]

«پایتخت 7» به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز 1404 در 26 قسمت روی آنتن می رود.

چندی پیش محسن تنابنده به طور رسمی از آغاز تولید فصل هفتم سریال پایتخت خبر داد.

با اضافه شدن آرش عباسی به گروه نویسندگی، فصل هفتم سریال «پایتخت» در 26 قسمت برای نوروز و رمضان 1404 تولید می شود.

فصل هفتم «پایتخت» در 26 قسمت تولید و پخش می شود و آرش عباسی به همراه محسن تنابنده نگارش قسمت های بعدی این سریال را نیز بر عهده دارد.

آغاز پیش تولید فصل هفتم سریال پایتخت زمانی رسمی شد که محسن تنابنده نویسنده و یکی از بازیگران اصلی این سریال در صفحه شخصی خود از سفر به مازندران خبر داد. او در فیلمی که در حال فیلمبرداری بود اعلام کرد که در راه ساخت فصل هفتم «پایتخت» است.

پیش از این هومان حاجی عبداللهی در صفحه شخصی خود از کنسل شدن این سریال خبر داده بود و همچنین در عکسی دیگر اعلام کرده بود که با وجود گمانه زنی ها مبنی بر عدم حضور بهرام افشاری، این بازیگر در این فصل حضور خواهد داشت. حاجی عبداللهی در چند فصل از این سریال پرطرفدار نقش رحمت را بازی می کند و به نظر می رسد در این فصل نیز حضور پررنگی داشته باشد.

تا کنون 6 فصل از سریال پایتخت ساخته شده است که آخرین فصل آن در سال 2099 بوده است. از زمان ساخت آخرین فصل این سریال، شایعات زیادی در مورد ساخت فصل بعد به گوش می رسد و هنوز تولید نهایی آن مشخص نیست. از این سری.

هم اکنون با پایان ساخت، فصل هفتم در نوروز و رمضان 1404 روی آنتن می رود. گفته شده است که تمامی بازیگران این سریال از جمله علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی حضور دارند. تنها غایبان این مجموعه خواهران دوقلوی سارا و نیکا و همچنین مهران احمدی هستند. مهران احمدی در فصل های قبل نقش بهوه را بازی می کرد.

مدیر سیمافیلم پیش از این از ساخت این سریال به عنوان سریالی پرهزینه خبر داد و درباره پیش تولید «پایتخت 7» گفت: با توجه به اینکه «پایتخت» بعد از 5 سال ادامه دارد، پیش تولید آن سنگین است، زیرا باز هم باید روی یک سری چیزها از ابتدا سرمایه گذاری کنید.

به گفته مهدی نقویان کارگردان سیمافیلم، فصل هفتم «پایتخت» با فیلمبرداری تیتراژ آغاز شده است.

ساخت و پخش این سریال از سال 90 آغاز شد، سریال توسط محسن تنابنده نوشته شد و سپس گروه نویسندگی تشکیل شد. به نظر می رسد آرش عباسی در فصل هفتم با محسن تنابنده همکاری می کند.

عباسی یکی از نویسندگان فصل ششم پایتخت بود. او نمایشنامه نویسی است که نمایشنامه هم اجرا می کرد. در این فصل شخصیت های جدید اضافه شده به این سریال موقعیت های خاصی را خلق می کنند که برای مخاطب جدید و جذاب است.

این سریال در 26 قسمت تولید و از شبکه 1 پخش می شود. هومن حاجی عبداللهی عکسی را بازنشر کرده است که در آن آرش عباسی در کنار بازیگران این سریال دیده می شود اما آنچه قابل توجه است کاهش وزن بیش از حد ریما رامین فر بازیگر زن است. در 6 فصل گذشته نقش هوما را بازی کرد.

تصویری از پشت صحنه سریال پایتخت منتشر شد.

هومان حاجی عبداللهی عکسی از پشت صحنه فصل هفتم سریال پایتخت منتشر کرده است.

بازیگرانی که در فصل جدید پایتخت حذف شدند

اگرچه هنوز تعداد قسمت های این سریال به صورت رسمی اعلام نشده است و هر آنچه مطرح می شود در حد حدس و گمان است، اما به نظر می رسد «پایتخت 7» فصل دوم این سریال که در ماه رمضان پخش می شود، نامیده شود و با توجه به اینکه در ماه رمضان امسال، تلویزیون تنها شش شب به دلیل ایام عزاداری، سریال های طنز ممنوع است، این فصل احتمالا حدود 24 قسمت خواهد داشت و رکورد طولانی ترین سریال را خواهد شکست.

البته سازندگان پروژه در تمام این سال ها کارنامه خوبی در داستان گویی با طنز داشته اند اما مروری بر تجربه طولانی ترین فصل سریال تا کنون که فصل چهارم با 22 قسمت و مورد توجه بسیاری بود. این سریال به عنوان ضعیف ترین فصل این سریال، چالش بزرگی برای سازندگان «پایتخت» است. این یک چالش بزرگ برای این نمایشنامه است که به شیوه ای جذاب و مخاطب پسند روایت شود، حتی اگر داستانی طولانی نسبت به روال معمول فصل های قبل باشد.

مهران احمدی که پیش از این در سریال «پایتخت» دست و پنجه نرم کرده بود، دومین بازیگر اصلی این سریال است که در فصل هفتم حضور نخواهد داشت.

سارا و نیکا فرقانی بازیگران جوان اصیل این سریال که از کودکی با پایتخت همراهی می‌کردند، اگرچه بازیگر نبودند، اما جزو پنج بازیگری بودند که در تمام فصل‌های آن حضور داشتند. آنها به دلیل تأثیر انتشار تصاویر نامتعارف در فصل هفتم حضور نخواهند داشت. همچنین سناریویی وجود دارد که به دلیل جایگزینی این دو با بازیگران دیگر، همکاری آنها با این سریال به طور کامل قطع شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.