افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

آخرین اخبار درباره کارگردان ایرانی متهم به تجاوز جنسی

  • کد خبر : 394749
آخرین اخبار درباره کارگردان ایرانی متهم به تجاوز جنسی

به گزارش صبح تایم، کارگردان مردی که به اتهام تجاوز به دو دختر جوان به اعدام محکوم شده بود و این حکم نقض شد، بار دیگر در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود. این کارگردان مرد متهم به آزار دختران جوانی است که در کلاس های بازیگری او ثبت نام کرده اند. یک سال […]

به گزارش صبح تایم، کارگردان مردی که به اتهام تجاوز به دو دختر جوان به اعدام محکوم شده بود و این حکم نقض شد، بار دیگر در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

این کارگردان مرد متهم به آزار دختران جوانی است که در کلاس های بازیگری او ثبت نام کرده اند.

یک سال پیش دختری به پلیس مراجعه کرد و گفت که توسط کارگردان جوان مورد تعرض قرار گرفته است. وی گفت: به بازیگری علاقه داشتم و برای اینکه بتوانم بازیگر شوم در کلاس های کارگردانی ثبت نام کردم. چند جلسه کلاس مدیتیشن و بازیگری به من داد و یک روز گفت باید صدا را تمرین کنیم. مرا به اتاقی برد که در و دیواری آکوستیک داشت که صدایی بیرون نیامد. او مرا اذیت کرد.

با شکایت این دختر بود که ماموران به سراغ مرد کارگردان رفتند و او را دستگیر کردند. در همان زمان دختر دیگری نیز شکایت مشابهی را مطرح کرد و مدعی شد که توسط کارگردان مرد مورد تجاوز قرار گرفته است.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. دو دختر جوان در دادگاه حاضر شدند و علیه کارگردان مرد اظهاراتی کردند.

هر دوی آنها گفتند که توسط کارگردان مرد به زور مورد تجاوز قرار گرفته اند.

یکی از شکات گفت: رفتار کارگردان مرد طوری بود که اصلا دوست نداشتم سر کلاس هایش بروم و بعد از پایان این ترم تصمیم گرفتم دیگر شرکت نکنم. او در آخرین جلسه به من حمله کرد.

کارگردان مرد این اتهامات را رد کرد و گفت که تجاوز جنسی در کار نبوده و این دو دختر جوان برای لکه دار کردن آبروی او دروغ می گویند. متهم گفت: این دختران را به زور به کلاس نیاوردم. من بازیگری تدریس می کردم و آنها به دروغ گفتند که به آنها تجاوز کرده ام.

پرونده در جریان بود که یکی از شاکیان شکایت خود را پس گرفت. زمانی که قضات از وی خواستند در مورد ادعای خود مبنی بر شکایت غیرقانونی از وی سوال کنند، وی گفت: با فشار متهم این کار را انجام دادم. او من و خانواده ام را تهدید کرد و من از ترس گفتم اشتباه می کنم.

شاکی دیگر نیز به شکایت خود ادامه داد. وی گفت: متهم علاوه بر من چند دختر دیگر را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است اما آنها از ترس آبروی خود حاضر به شکایت نیستند.

در پایان قضات وارد دادگاه شدند و متهم را به اعدام محکوم کردند.

این حکم مورد اعتراض متهم قرار گرفت و دیوان عالی کشور آن را نقض کرد. به این ترتیب پرونده بار دیگر به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران اعاده شد.

منبع: اعتماد آنلاین




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.