افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

آخرین اخبار تاکسی برقی تهران

  • کد خبر : 252992
آخرین اخبار تاکسی برقی تهران

به گزارش خبرآنلاین، استفاده از خودروهای برقی می تواند راه حل بسیار موثری برای حل و کاهش چالش های حیاتی و کسب منافع زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی تجدیدناپذیر و بهبود کیفیت هوا باشد. بنابراین تغییر سبک حمل و نقل از بنزین سنتی به برقی بسیار مهم است. از این نظر شهرداری […]

به گزارش خبرآنلاین، استفاده از خودروهای برقی می تواند راه حل بسیار موثری برای حل و کاهش چالش های حیاتی و کسب منافع زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی تجدیدناپذیر و بهبود کیفیت هوا باشد. بنابراین تغییر سبک حمل و نقل از بنزین سنتی به برقی بسیار مهم است. از این نظر شهرداری تهران به برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی ادامه می‌دهد.

مهر در خبری نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران درباره آخرین وضعیت تاکسی های برقی گفت: تاکسی های برقی دو دسته خود و شرکتی هستند. رانندگان تاکسی سهامداران شرکت مالک خواهند بود.

وی افزود: خودروسازان خودروهای متعددی وارد کرده‌اند و در بخش مالکیت خصوصی قرارداد بسته می‌شود. این خودروها به زودی به صاحبانشان تحویل داده می شود.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 2000 خودروی برقی آماده است و با کمک بانک مرکزی ارز برای واردات خودرو اختصاص یافته است.

شایان ذکر است یکی از نکات مهم برای رانندگان تاکسی قیمت خودروهای برقی است که نیاز به نصب و راه اندازی خاصی دارد. به گفته شهرداری تهران، قیمت این خودروها با خودروهای بنزینی قابل رقابت خواهد بود.

همچنین شهرداری تهران تاکنون 4000 نقطه در 22 منطقه شهر تهران برای نصب جایگاه شارژ این خودروها شناسایی کرده و در نظر دارد تا پایان سال 1392 تعداد ایستگاه های اعلام شده را احداث و تجهیز کند.

۴۷۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.