افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

آخرین اخبار افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده + فیلم

  • کد خبر : 187703
آخرین اخبار افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده + فیلم

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامینین و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه شورای اسلامی در گفتگو با گزارشگر سیاسی زندگی وی با اشاره به آخرین تغییرات افزایش حقوق بازنشستگان گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان را در مجلس با این اصل بررسی کردیم که «هر مستمری بگیر 90 درصد حقوق کارگران مربوطه را دریافت کند». […]

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامینین و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه شورای اسلامی در گفتگو با گزارشگر سیاسی زندگی وی با اشاره به آخرین تغییرات افزایش حقوق بازنشستگان گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان را در مجلس با این اصل بررسی کردیم که «هر مستمری بگیر 90 درصد حقوق کارگران مربوطه را دریافت کند». از مزایای این اصل این است که کارمندان حدود 10 درصد از حقوق خود را به عنوان کسر پرداخت می کنند و در صورت رعایت این اصل، درآمد شاغلان و بازنشستگان برابر می شود.

وی در ادامه افزود: این افزایش حقوق باید به تدریج طی سه سال انجام شود و بازنشستگان عزیز در سال اول 40 درصد، در سال دوم 30 درصد و در سال سوم 30 درصد افزایش خواهند داشت.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه شورای اسلامی وی تصریح کرد: شاید برای بازنشستگان این سوال پیش بیاید که آیا این اصل شامل افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این یکسان سازی حقوق کارگران و بازنشستگان شامل افزایش حقوق کارگران نیز خواهد شد.

وی با اشاره به فوق العاده حقوقی که برای کلیه کارکنان دولت در سراسر کشور در نظر گرفته شده است، یادآور شد: فوق العاده حقوق دریافتی کارکنان شاغل با فرمول ضرب در 90 درصد و ضرب در 40 درصد محاسبه می شود و به حساب کارمندان نیز تعلق می گیرد. بازنشسته .

حاجی بابایی در پایان تاکید کرد: از این پس هرگونه افزایش حقوقی که به کارکنان داده شود شامل بازنشستگی نیز می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.