افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

آخرین اخبار از اوج گیری تعطیلات آخر هفته در مجلس.

  • کد خبر : 160957
آخرین اخبار از اوج گیری تعطیلات آخر هفته در مجلس.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوزروز چهارشنبه نهم آذرماه، لایحه افزایش تعطیلات رسمی و کاهش ساعات اداری قرار بود خارج از نوبت در مجلس مطرح شود که انجام نشد. بیشتر بخوانید: تصمیمات مجلس در مورد افزایش تعطیلات آخر هفته کجا رفت؟ در همین راستا با حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا در شورای اسلامی گفت و […]

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوزروز چهارشنبه نهم آذرماه، لایحه افزایش تعطیلات رسمی و کاهش ساعات اداری قرار بود خارج از نوبت در مجلس مطرح شود که انجام نشد.

بیشتر بخوانید:

تصمیمات مجلس در مورد افزایش تعطیلات آخر هفته کجا رفت؟

در همین راستا با حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا در شورای اسلامی گفت و گو کردیم.

وی با اشاره به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعات کار ادارات گفت: لایحه اصلاح ماده 83 قانون مدیریت خدمات عمومی برای افزایش روزهای تعطیل هفتگی 2 روز و چهار ساعت کار در هفته چهارشنبه هفته گذشته به تصویب می رسد. در انجمن عمومی.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه تعیین روز دقیق تعطیلات بر عهده دولت است، گفت: در این لایحه علاوه بر افزایش تعطیلات آخر هفته از یک روز به دو روز، میزان کار هفتگی کاهش می یابد. از 44 ساعت تا 40 ساعت که در این شاخص ایران در رده یافت شده در کشورهای توسعه یافته قرار دارد.

گودرزی بیان کرد: به دلیل اینکه مفاد قانون بودجه سال 1403 لغو شد، روز چهارشنبه 8 آذرماه که قرار بود این لایحه بررسی شود، وقت مجلس به رای گیری احکام بودجه اختصاص یافت. قانون 1403

وی افزود: من به همراه ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی به سراغ محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی رفتیم و مقرر شد این لایحه روز یکشنبه 19 دی ماه در دستور کار مجلس قرار گیرد. .

لازم به ذکر است؛ در راستای اجرای سیاست های کلی نظام اداری مبنی بر نهادینه سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش های اسلامی و کرامت انسانی و تکریم سرمایه های انسانی و اجتماعی، توجه به استحکام خانواده و ایجاد تعادل بین کار و زندگی افراد در نظام اداری با توجه به اثربخشی و کارآمدی در فرآیندها و روش‌های اداری، به منظور روان‌سازی و تسهیل در ارائه خدمات کشور و ارائه خدمات برتر در این طرح قانون ایجاد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.