افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

آثار آشنایی که پس از مرگ پاک نمی شود

  • کد خبر : 109891
آثار آشنایی که پس از مرگ پاک نمی شود

تینا مزدکی_ هزاران اکانت مجازی در فضای مجازی وجود دارد که صاحبان آنها دیگر در قید حیات نیستند اما این صفحات همچنان وجود دارند. پدیده ای مانند این در فضای مجازی می تواند عواقب غم انگیزی داشته باشد. صفحات و حساب های ایجاد شده در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و […]

تینا مزدکی_ هزاران اکانت مجازی در فضای مجازی وجود دارد که صاحبان آنها دیگر در قید حیات نیستند اما این صفحات همچنان وجود دارند. پدیده ای مانند این در فضای مجازی می تواند عواقب غم انگیزی داشته باشد. صفحات و حساب های ایجاد شده در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و غیره. آنها به عنوان یادآوری دردناک فعال باقی می مانند.

در حال حاضر هیچ قانونی در اکثر کشورها وجود ندارد که به مجریان حق دسترسی، کنترل یا پایان دادن به حساب های رسانه های اجتماعی افراد متوفی را بدهد. در نتیجه مدیریت حساب‌های شبکه‌های اجتماعی پس از فوت صاحب حساب تابع سیاست شرکت ارائه‌دهنده خدمات مجازی است.

فیس بوک

فیس بوک سیاست خاصی برای کاربران فوت شده دارد که به اعضای خانواده اجازه می دهد حساب را کنترل کنند. فیس بوک همچنین اجازه می دهد تا حساب های کاربری را برای حفظ هویت آنلاین افراد به یادگار بگذارند. مردم می توانند به صفحه دسترسی پیدا کنند، در مورد آن مرحوم مطالعه کنند و پست های یادبودی برای او بگذارند. با این حال، برای جلوگیری از یادآوری مداوم مرگ یک نفر، وقتی فیس بوک حسابی را به یاد می آورد، حساب شخص متوفی دیگر در پیشنهادات دوستان فیس بوک ظاهر نمی شود. اطلاعات تماس حذف شده است و هیچ کس نمی تواند در آینده وارد حساب کاربری شود.

نمایه شخص متوفی نیز به طور خودکار برای همه به جز دوستان تأیید شده خصوصی می شود. این کار از آسیب دیدن وندال ها به صفحه جلوگیری می کند. برای استفاده از خط‌مشی‌های فیس‌بوک، خانواده یا دوستان باید فرم تماس ویژه فیس‌بوک را تکمیل کرده و مدرک فوت را نیز درج کنند. برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی، فیس‌بوک به اعضای غیر خانواده (دوستان فرد) اجازه می‌دهد این کار را انجام دهند، که در شرایطی که دوستان کاربر متوفی بیشتر از خانواده به اینترنت آگاه هستند، مفید است.

آثار آشنایی که پس از مرگ پاک نمی شود

اینستاگرام

اینستاگرام متعلق به فیسبوک است، بنابراین روند پس از مرگ یک فرد مشابه است. می توانید حساب را نگه دارید یا حذف کنید. شما می توانید درخواستی برای یادبود اکانت اینستاگرام ارسال کنید، همچنین می توانید درخواست حذف اکانت اینستاگرام فردی که فوت کرده است را ارسال کنید.

BLOGGER، GMAIL، BUZZ و هر چیز دیگری که با حساب Google مرتبط است

همه سرویس های Google به یک حساب Google مرتبط هستند. زمانی که کاربر فوت می کند، مدیریت اکانت آن شخص متمرکز است و طرف های مربوطه برای دسترسی به اکانت ها فقط باید یک بار مراحل را طی کنند. گوگل وبلاگی را حذف نمی کند مگر اینکه درخواست حذف شود. بنابراین بدون هیچ مداخله ای، پست های افراد به طور نامحدود در اینترنت باقی می ماند.

برای دسترسی به حساب Google شخص متوفی، نماینده قانونی شخص متوفی باید با Google تماس بگیرد و مدرک فوت و تأیید وضعیت متقاضی به عنوان نماینده شخصی را داشته باشد. گوگل همچنین هدر کامل ایمیل متوفی را می‌خواهد که نشان دهد آن شخص نماینده او را می‌شناخت و با او در تماس بود.

سپس Google 30 روز طول می کشد تا اسناد را پردازش کند، اما توجه دارد که یک حکم دادگاه معتبر شخص ثالث یا سایر مراحل قانونی مناسب ممکن است اجازه دسترسی زودتر را بدهد. با این حال، Google تضمین نمی کند که دسترسی به یک حساب اعطا شود و تنها پس از بررسی درخواست این کار را انجام می دهد.

آثار آشنایی که پس از مرگ پاک نمی شود

توییتر

توییتر بر اساس دستورالعمل های نماینده شخصی متوفی یا یکی از اعضای خانواده تایید شده برای غیرفعال کردن یک حساب عمل می کند و همچنین در صورت درخواست، یک نسخه پشتیبان دائمی از توییت های عمومی متوفی ارائه می دهد. گواهی فوت و اثبات رابطه متقاضی با متوفی نیز الزامی است. در حالی که توییتر یک حساب کاربری را غیرفعال می کند، اطلاعات ورود به سیستم را در اختیار نماینده متوفی قرار نمی دهد.

بیشتر بخوانید:

به طور کلی، اینکه پس از مرگ افراد چه اتفاقی برای اکانت شبکه های اجتماعی می افتد، موضوعی است که شاید بارها به آن فکر کرده باشیم. با این حال، از آنجایی که اکثر شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی راهی برای اطلاع از زمان مرگ یک فرد ندارند، به طور خودکار حساب‌های افراد را می‌بندند. دوستان و خانواده باید تصمیم بگیرند که چه کاری می خواهند با حساب های خود انجام دهند و برای درخواست تغییرات با شرکت تماس بگیرند. اما به طور معمول، اگر اقداماتی برای بستن حساب ها انجام ندهید، آنها باز می مانند.

۵۸۳۲۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.