افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

آتیلا حجازی سرپرست بعدی استقلال؟/نکونام و خطیر با من صحبت کردند

  • کد خبر : 189983
آتیلا حجازی سرپرست بعدی استقلال؟/نکونام و خطیر با من صحبت کردند

مهدیا دریابیگی;اولاً گفته می شد لیست اولیه نکونام قابل دسترسی نیست و از او لیست دوم را می خواستند اما به نظر می رسید این لیست در اختیار مدیران باشگاه استقلال نبود و از او لیست سوم را خواستند. لیست، اما نکونام به مدیریت اعلام کرد که برای لیست سوم آماده نیست، آنها را تهیه […]

مهدیا دریابیگی;اولاً گفته می شد لیست اولیه نکونام قابل دسترسی نیست و از او لیست دوم را می خواستند اما به نظر می رسید این لیست در اختیار مدیران باشگاه استقلال نبود و از او لیست سوم را خواستند. لیست، اما نکونام به مدیریت اعلام کرد که برای لیست سوم آماده نیست، آنها را تهیه کنید و باید برای خرید لیست دوم خود تلاش کنند. این روزها نام های زیادی به گوش می رسد به خصوص بازیکنانی از تیم های گل گهر و ذوب اما هیچ کدام از این باشگاه ها حاضر به همکاری با استقلال نیستند. تورس، تیکداری و اسلامی نام هایی هستند که هر روز گفته می شود استقلالی شده اند اما هر بار این خبر از سوی باشگاه های ذوب و گل گهر تکذیب می شود. خطیر در چنین شرایطی نتوانسته حتی یک بازیکن مورد نظر نکونام را جذب کند. در همین حال علی سامره سرمربی تیم با انتشار پیامی از سمت خود استعفا داد و با توجه به سکوت باشگاه و نکونام به نظر می رسد تمایلی برای بازگشت او وجود ندارد و نکو و خطیر در تلاش برای انتخاب جانشین وی هستند. ابتدا هاشمی نسب مورد توجه باشگاه و سرمربی قرار گرفت اما هاشمی نسب به هیچ وجه حاضر به پذیرش این سمت نشد و همانطور که گفته شد با آتیلا حجازی وارد مذاکره جدی شدند و احتمال پسر مرحوم نیز وجود دارد. حجازی سرمربی استقلال می شود قد بلندی دارد. خیلی زیاد است با توجه به اتفاقاتی که در استقلال و حضور تیم ملی در جام ملت ها رخ داد، با حجازی نیز صحبت کردیم، فردی که گزینه جدی جایگزینی سامارا است.

* استقلال در نیم فصل قهرمان شد، نظرت را درباره عملکرد استقلال بیان می کنی؟

استقلال در نیم فصل اول عالی کار کرد و فراتر از تصور ظاهر شد و نتیجه گرفت اما در نیم فصل دوم با توجه به اینکه بازی ها در حال سخت شدن است، استقلال باید قوی تر شود اما تا به حال استقلالی ها نبوده است. استخدام شده و این بد است، گلزنی در نیم فصل دوم سخت است و باید یک شریک جدید پیدا کرد.

*تیم ها در حال حاضر با استقلال همکاری ندارند. استقلال می خواست از باشگاه های ذوب و گل گهر بازیکن بگیرد اما هر دو باشگاه گفتند به استقلال بازیکن نمی دهند..

بحث عدم همکاری نیست. هر مربی حق دارد بازیکن خوب خود را حفظ کند و این طبیعی است. هیچ مربی حاضر نیست بازیکن خوبش را از دست بدهد و بدون آن بازیکن لیگ را تمام کند. به نظر من استقلال باید اوایل فصل بازیکنان مورد نظرش را می آورد تا الان با این مشکل مواجه نشود. البته در شرایط فعلی مهمترین چیزی که کار استقلال را به جلو می برد اتحاد کادرفنی و مدیریتی است. در این مورد با خطیر و نکونام صحبت کردم. قهرمانی از طریق تعامل آنها به دست می آید. استقلال در حال حاضر در پست دفاعی مشکلی ندارد و در آینده به هافبک و مهاجم نیاز دارد. البته یک دفاع چپ خوب هم می تواند سومین مدافع کناری مورد نیاز استقلال باشد. الان هم یاماگا را از دست داده ایم و باید به فکر جایگزینی مناسب برای او باشیم.

* یاماگا در تمرین استقلال مصدوم شد و خیلی ها معتقدند این اتفاق نمی توانست بیفتد.

این اجتناب ناپذیر است. زمانی که بازی می کردم دو بار در تمرینات به شدت آسیب دیدم، بی انصافی است که در این شرایط کسی را مقصر بدانیم. تلخ است که یمگا استقلال را از دست داد اما مهمتر از همه سلامتی خودش بود که خدا را شکر خوب شد اما باید یک سال از فوتبال دور باشد.

*اما قبل از آن پادوانی توسط یکی از دوستان نزدیکش مجروح شد و باید برای همیشه روی ویلچر بنشیند!

من برای پادوانی خیلی ناراحتم و اتفاق ناراحت کننده ای بود. بهتر بود مدیریت وقت برای درمان و تمام پول قرارداد پادوانی که در استقلال مصدوم شد و حالا باید روی ویلچر بنشیند به او می داد.

*در تعطیلات لیگ سامارا (سرپرست استقلال) از استقلال کناره گیری کرد و این روزها استقلال سرپرستی ندارد!

هیچ تیمی بدون سرپرست نمی تواند باشد و امیدوارم آقای سامره برگردد.

*اما گفته می شود باشگاه استقلال با گزینه های جایگزین خود صحبت کرده و شما یکی از گزینه های جایگزین جدی هستید.

بله، در مورد این پست به طور جدی با من صحبت شده است. با نکونام و خطیر ملاقات کردم و در مورد سمت سرپرستی به تفصیل صحبت کردم.

*پیشنهاد استقلالی ها را قبول کردید؟

من از یک سال و نیم سالگی به لطف پدرم در استقلال بودم و همیشه دلم با این تیم است و هر وقت استقلال نیاز به کمک داشته باشد در خدمت این تیم هستم و در کنار استقلال خواهم بود.

*کمی در مورد شرایط انتخابی صحبت کنیم. این تیم از مرحله مقدماتی صعود کرد و در مرحله یک هشتم باید به مصاف تیم سوریه برود.

تیم ملی تا کنون به طور جدی مورد آزمایش قرار نگرفته است. سه حریف ما در مرحله مقدماتی سرگرم کننده بودند و حتی سوریه در مرحله یک هشتم برای ما حریف تمرینی است و باید در دور بعد به فکر ژاپن باشیم.

*اما تیم ژاپن در مرحله مقدماتی چندان قدرتمند نبود!

من نمی دانم چرا ژاپن اینطور بازی کرد. شاید به مخالفان خود پشت نکنید. وقتی یک تیم آلمان را 4 شکست می دهد، قطعا نمی تواند ضعیف باشد. ژاپن آتش است و باید در مرحله بعد به فکر این حریف سرسخت باشیم.

*انتقادات زیادی به خط دفاعی تیم ملی وجود دارد، نظر شما در این مورد چیست؟

همانطور که گفتم در مرحله مقدماتی به طور جدی مورد آزمایش قرار نگرفتیم. اما همه ما و مردم فوتبال دوست مان می دانیم نقطه ضعف تیم ملی کجاست. تیم ملی روز سختی مقابل ژاپن خواهد داشت و امیدوارم نقاط ضعف خود را در آن مقطع برطرف کرده باشیم.

251 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.