افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

آتش سوزی در کارخانه مونتاژ آیفون در هند؛ تولید آیفون متوقف شد

  • کد خبر : 378696
آتش سوزی در کارخانه مونتاژ آیفون در هند؛ تولید آیفون متوقف شد

اوایل صبح روز شنبه، آتش سوزی جدی در یکی از کارخانه های مونتاژ آیفون تاتا الکترونیکس در شهر هوسور، تامیل نادو، هند رخ داد که منجر به توقف کامل تولید در این کارخانه شد. خوشبختانه گزارش ها حاکی از این است که هیچ تلفات جانی و یا جراحتی در بین کارکنان وجود نداشته است. با […]

اوایل صبح روز شنبه، آتش سوزی جدی در یکی از کارخانه های مونتاژ آیفون تاتا الکترونیکس در شهر هوسور، تامیل نادو، هند رخ داد که منجر به توقف کامل تولید در این کارخانه شد. خوشبختانه گزارش ها حاکی از این است که هیچ تلفات جانی و یا جراحتی در بین کارکنان وجود نداشته است. با دی جی همراه باشید.

سخنگوی شرکت تاتا الکترونیک با تایید این اتفاق اظهار داشت:

یک آتش سوزی ناگوار در کارخانه ما در Hosur، تامیل نادو رخ داده است. … پروتکل های اضطراری ما در کارخانه به خوبی کار کردند و همه کارکنان ما در امنیت هستند.

این حادثه اگرچه تلفات جانی نداشت اما آتش سوزی خسارت زیادی به قطعات تولیدی کارخانه وارد کرد. طبق گزارش ETTimes، تولید در کارخانه متوقف شد و کارکنان به خانه فرستاده شدند. علاوه بر این، گزارش‌های سازمان آتش نشانی ریزش ساختمانی در داخل کارخانه را تایید کرده است.

یک منبع آگاه از عملیات کارخانه به خبرگزاری رویترز گفت که ساختمان آسیب دیده برخی از قطعات آیفون را تولید می کرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا ساختمان مجاور که قرار بود اواخر امسال تولید گوشی های هوشمند را آغاز کند، تحت تأثیر این حادثه قرار گرفته است یا خیر.

مقامات ایمنی صنعتی منطقه گفتند که بازگشت به حالت عادی و ارزیابی کامل خسارت زمان می برد. جی. سراوانان، یکی از مقامات ارشد ایمنی صنعتی منطقه به رویترز گفت.

الان نمی توانیم وارد کارخانه شویم چون مسیرها از بین رفته است. حداقل یک روز طول می کشد تا محیط خنک شود.

میزان کامل این حادثه هنوز مشخص نیست. تاتا الکترونیکس تاکنون در مورد تاخیر احتمالی تولید یا راه اندازی مجدد کارخانه اظهار نظری نکرده است. اما به نظر می رسد که بازگشت کارخانه ها به ظرفیت تولید اولیه خود مستلزم زمان و تلاش قابل توجهی است.

آتش سوزی در کارخانه مونتاژ آیفون

برای کسانی که با تاتا الکترونیکس آشنایی ندارند، لازم به ذکر است که این شرکت در کنار شرکت های دیگری مانند فاکسکان، یکی از بزرگترین پیمانکاران تولید آیفون در هند است. کارخانه Hosur که چهارمین مرکز مونتاژ اپل در هند است، قرار بود در نوامبر سال جاری تولید خود را آغاز کند. اما با این اتفاق احتمالا این برنامه به تاخیر می افتد.

مساحت این کارخانه بیش از 250 هکتار است و بر اساس گزارش بلومبرگ، انتظار می‌رود این کارخانه شامل 20 خط تولید و حدود 50000 کارگر در دو سال آینده باشد.

این حادثه نه تنها برنامه های تولید آیفون در هند را مختل کرده است، بلکه ممکن است پیامدهای گسترده تری برای زنجیره تامین جهانی اپل داشته باشد، زیرا این کارخانه یکی از مراکز کلیدی تولید آیفون در خارج از چین است. حال باید منتظر ماند و دید که این آتش سوزی تا چه حد بر برنامه های اپل و تولید آیفون تاثیرات بلندمدت خواهد گذاشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.