افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

آتش سوزی در مواضع ارتش لبنان رخ داد.

  • کد خبر : 290815
آتش سوزی در مواضع ارتش لبنان رخ داد.

آفتاب نیوز: خبرنگار روسی الیوم گزارش داد که آتش سوزی گسترده ای در مقابل شهرک المناره در اطراف «مصل الجبل» در نزدیکی خط آبی در مرزهای جنوب لبنان و سرزمین های اشغالی رخ داد. وی افزود: تیم دفاع شهری لبنان به همراه نهادهای بهداشتی، ارتش و نیروهای یونیفل در تلاش برای اطفای حریق هستند. در […]

آفتاب نیوز:

خبرنگار روسی الیوم گزارش داد که آتش سوزی گسترده ای در مقابل شهرک المناره در اطراف «مصل الجبل» در نزدیکی خط آبی در مرزهای جنوب لبنان و سرزمین های اشغالی رخ داد.

وی افزود: تیم دفاع شهری لبنان به همراه نهادهای بهداشتی، ارتش و نیروهای یونیفل در تلاش برای اطفای حریق هستند.

در همین راستا رسانه های لبنانی گزارش دادند که تیم های آتش نشانی تلاش زیادی برای اطفای حریق بزرگی که در مرزهای شهرهای مس الجبل و حوله در نزدیکی المناره رخ داده است، انجام می دهند.

در همین راستا نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت لبنان اعلام کرد که تماس های دیپلماتیک لبنان را از خطرات طرح های اسرائیل برای گسترش جنگ در سراسر منطقه مصون نگه داشته است.

از سوی دیگر، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در راستای حمایت ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه آن، رزمندگان مقاومت اسلامی، ساعت 14 روز شنبه به وقت محلی، «السمقا» در لبنان . تپه های «کفر شعبه» در لبنان، مستقیماً با سلاح های مناسب حمله کردند.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین، از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی توسط مقاومت فلسطین و جنگ غزه، شاهد حملات متقابل حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی بوده است. حزب الله لبنان تاکید کرد تا پایان جنگ غزه حملات خود به رژیم صهیونیستی را متوقف نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.