افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

آتش سوزی در بیمارستان گاندی بار دیگر زنگ خطر را به صدا درآورد

  • کد خبر : 188078
آتش سوزی در بیمارستان گاندی بار دیگر زنگ خطر را به صدا درآورد

خدریان: سخنگوی مجمع نمایندگان تهران خاطرنشان کرد: آتش سوزی بیمارستان گاندی ممکن است بار دیگر زنگ خطر را برای مسئولان تهران و شهرستان ها به صدا درآورد تا به ایمنی ساختمان توجه بیشتری کنند. به گزارش ایلنا، علی خضریان درباره آتش‌سوزی بیمارستان گاندی و وجود ساختمان‌های ناایمن در تهران گفت: متاسفانه در روزهای نزدیک به […]


خدریان:



سخنگوی مجمع نمایندگان تهران خاطرنشان کرد: آتش سوزی بیمارستان گاندی ممکن است بار دیگر زنگ خطر را برای مسئولان تهران و شهرستان ها به صدا درآورد تا به ایمنی ساختمان توجه بیشتری کنند.

به گزارش ایلنا، علی خضریان درباره آتش‌سوزی بیمارستان گاندی و وجود ساختمان‌های ناایمن در تهران گفت: متاسفانه در روزهای نزدیک به سالگرد آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت چند آتش‌نشان شد، شاهد آتش‌سوزی در یکی از بیمارستان ها، تهران بودیم. این حادثه می توانست تلفات جانی زیادی به همراه داشته باشد اما خوشبختانه با حضور به موقع و تلاش مجدانه آتش نشانان عزیز آتش مهار و مهار شد.

وی ادامه داد: آتش سوزی بیمارستان گاندی ممکن است بار دیگر زنگ خطر را برای مسئولان تهران و شهرستان ها به صدا درآورد تا به ایمنی ساختمان توجه بیشتری کنند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی این بیمارستان قبل از وقوع حادثه تذکراتی از سوی آتش نشانان دریافت کرده اما به این هشدارها توجه چندانی نشده است.

خزریان یادآور شد: با وجود حوادثی که در تهران رخ داد، همچنان ساختمان های بزرگ اما خطرناک وجود دارد و در حال بهره برداری است. سازمان مدیریت بحران طبق قانون باید با تشکیل کارگروهی این گونه ساختمان ها را شناسایی کند و تا رفع خطرات باید از فعالیت آنها جلوگیری کرد.

وی گفت: سازمان آتش نشانی تهران تاکنون 33 هزار ساختمان ناایمن و 123 ساختمان در شرایط مشابه ساختمان پلاسکو شناسایی کرده است. برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه ساختمان پلاسکو و درمانگاه سنای اطهر تهران، مقامات قضایی نیز باید وارد عمل شوند و با پلمب از تداوم این ساختمان ها جلوگیری کنند.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.