افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

آتش زدن خودروهای لوکس در ویلای مرد ثروتمند مشهد + عکس

  • کد خبر : 409994
آتش زدن خودروهای لوکس در ویلای مرد ثروتمند مشهد + عکس

به گزارش رکنا، این حادثه هولناک چند روز پیش در نیمه شب رخ داد که فردی وحشت زده با پلیس 110 تماس گرفت و آتش ماشین، داخل باغ ویلایی واقع در بلوار شاهنامه مشهد. پس از دریافت این خبر، نه تنها جمعی از ماموران نیروی انتظامی به دستور سروان مصطفی حسنی (رئیس کلانتری فردوسی) به […]

به گزارش رکنا، این حادثه هولناک چند روز پیش در نیمه شب رخ داد که فردی وحشت زده با پلیس 110 تماس گرفت و آتش ماشین، داخل باغ ویلایی واقع در بلوار شاهنامه مشهد.

پس از دریافت این خبر، نه تنها جمعی از ماموران نیروی انتظامی به دستور سروان مصطفی حسنی (رئیس کلانتری فردوسی) به خیابان شاهنامه 34 رفتند، بلکه خودروهای آتش نشانی نیز با آژیر خود راهی باغ ویلای مذکور شدند. اما صحنه تصادف و شرایط محل به این صورت بود که امدادگران نتوانستند به محل آتش سوزی نزدیک شوند به همین دلیل با کپسول های دستی که در شعله های آتش می سوختند به سمت خودروها دویدند اما تخلیه کپسول ها بی فایده بود. استفاده کردند و دقایقی بعد ماشین ها داخل ویلا بودند، شعله های آتش تبدیل به خاکستر شد.

از سوی دیگر بررسی های میدانی نیروهای پلیس حاکی از آن بود که 2 خودرو پژو 207 و پراید 111 به دلیل اختلافات خانوادگی به طور عمدی به آتش کشیده شده اند. این در حالی بود که تحقیقات میدانی پلیس زوایای دیگری از تیراندازی در منطقه را مشخص کرد و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان آن منطقه شد.

با گزارش حادثه تیراندازی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به سردار سرتیپ دوم احمد گردانی (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی)، این حادثه از اهمیت ویژه ای برخوردار شد و به همین دلیل افسر ارشد انتظامی دستورات محرمانه ای را برای دستگیری متهم فراری و عاملان این حادثه صادر کرد. تیراندازی در بلوار شاهنامه صادر و از نیروهای پلیس خواست تا از امکانات تخصصی برای دفع آنها استفاده کنند.

طولی نکشید که با این دستور ویژه، گروهی از ماموران مجرب به دستور مستقیم رئیس کلانتری فردوسی، پیگیری های اطلاعاتی را برای شناسایی مخفیگاه عاملان این حادثه هولناک آغاز کردند. ضمن بررسی ها بررسی های میدانی بعدی نشان داد که مردی 50 ساله با ثروت و دارایی فراوان در آن منطقه اما در روز حادثه یکی از پسرانش برای دریافت مال و مشارکت بیشتر نزد پدرش رفته است و به دلیل مخالفت پدرش با درخواست او. ناگهان درگیری ترسناکی بین آنها رخ داد و در این بین «ر» که به همراه یکی از دوستانش بود به خانه پدرش رفت و او را مورد ضرب و شتم قرار داد و سپس با یکی از دوستانش فرار کرد.

لحظاتی بعد پدر پسر دیگرش را که «الف» نام دارد، صدا کرد و با دلی پر از اشک و اندوه از ضربان قلب «ر» خبر داد. این گونه بود که «الف» به پدرش رسید و با هم در حالی که شعله های خشم در بدنشان فروزان بود به سمت ویلای «ر» حرکت کردند.

‌ ‌ ‌ به همین دلیل و با توجه به تحقیقات اولیه پلیس، ناگهان شهروندان با شنیدن صدای شلیک گلوله، شعله های آتش را از داخل شهرک مشاهده کردند. دوست «ر» در مواجهه با این وضعیت از مخفیگاه خارج شد و با مشاهده خودروی پرایدش در حال سوختن با پلیس و اورژانس تماس گرفت.

آتش سوزی عمدی

با مشخص شدن حضور پدر در محل تیراندازی و آتش سوزی، دامنه تحقیقات پلیسی به خانه «ک» (پدر خانواده) رسید اما وی نقل مکان کرده و به مکان نامعلومی رفته بود. از سوی دیگر همانطور که جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد، عملیات تخصصی طرد متهم ادامه داشت تا سرانجام محل سکونت جدید “ک” در شاهنامه 69 شناسایی شد.

با توجه به حساسیت موضوع و احتمال مسلح بودن متهم فراری، مراحل عملیاتی با رعایت نکات امنیتی وارد مرحله جدیدی شد و به این ترتیب نیروهای کلانتری فردوسی مردی حدودا 50 ساله را دستگیر کردند. یک عملیات هدفمند و موثر در حالی که یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در منزل وی کشف شد.

بررسی های پلیسی در این خصوص حاکی از آن بود که موتورسیکلت مذکور 4 سال پیش در منطقه خواجه ربیع به سرقت رفته است، لذا ماموران انتظامی با شناسایی شی مفقود شده از طریق سامانه ثبت سرقت خودرو، با دستور مقام قضایی موتور سیکلت به وی تحویل داده شد. .

اما این مرد 50 ساله که مدعی بود فقط در محل تیراندازی و آتش‌سوزی حضور داشته است، این جنایات هولناک را به گردن پسران فراری خود می‌داند و می‌گوید: اسلحه متعلق به «ر» است اما متعلق به پسرم «الف» است. آنها با ریختن یک ظرف 20 لیتری بنزین خودروها را به آتش کشیدند.

از سوی دیگر مرد 50 ساله با دستور مقام قضایی روانه زندان شد، بنابراین با رصد اطلاعاتی مخفیگاه شناسایی و دو متهم 22 و 24 ساله در محل دستگیر شدند. این پرونده هولناک وارد مرحله جدیدی شد.

سیدهلیل سجادپور / خراسان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.