افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

آتزوری در مورد ایده ادامه رهبری در لیگ ملت ها

  • کد خبر : 390272
آتزوری در مورد ایده ادامه رهبری در لیگ ملت ها

ایتالیا پس از پیروزی در دو بازی ابتدایی لیگ ملت ها به دنبال سومین پیروزی خود در این رقابت ها است. به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ایتالیا پنجشنبه شب در دور سوم مرحله گروهی لیگ ملت ها میزبان بلژیک است. این دیدار در ورزشگاه المپیک رم برگزار خواهد شد. ایتالیا با هدایت لوچیانو اسپالتی به […]

ایتالیا پس از پیروزی در دو بازی ابتدایی لیگ ملت ها به دنبال سومین پیروزی خود در این رقابت ها است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ایتالیا پنجشنبه شب در دور سوم مرحله گروهی لیگ ملت ها میزبان بلژیک است. این دیدار در ورزشگاه المپیک رم برگزار خواهد شد. ایتالیا با هدایت لوچیانو اسپالتی به یورو 2024 راه یافت اما در این رقابت ها عملکرد ضعیفی داشت و با چهار امتیاز راهی دور بعد شد اما در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب سوئیس شد.

آتزوری فصل جدید لیگ ملت ها را خوب آغاز کرد و فرانسه را در یک دیدار خارج از خانه شکست داد. ایتالیایی ها اکنون در صدر جدول قرار دارند.

برای دیدارهای بعدی، لوچیانو اسپالتی دو بازیکن جدید را به اردوی تیمش دعوت کرد. نیکولو پیتزیلی و دانیله مالدینی دو چهره جدید ایتالیا هستند. پیتزیلی، هافبک 20 ساله، تحت هدایت دنیله دروسی وارد ترکیب اصلی رم شد و اکنون زیر نظر ایوان ژوریچ به پیشرفت خود ادامه داده است.

دیگری مالدینی است که در ژانویه 2024 به مونتزا آمد و به خوبی در تیم جدیدش جا افتاد. او در 11 بازی 4 گل و یک پاس گل به ثمر رساند. مالدینی کوچک برخلاف پدرش در پست هافبک تهاجمی بازی می کند. پسر اسطوره میلان حالا راه پدرش را در تیم ایتالیا دنبال می کند.

بلژیک لیگ ملت ها را با پیروزی مقتدرانه آغاز کرد و سپس شیاطین سرخ به فرانسه باختند و در هر نیمه یک گل دریافت کردند. رندال کولو-مووانی در دقیقه 29 و عثمان دمبله در دقیقه 57 برای فرانسه گلزنی کردند.

دی بروین پس از این شکست علنا ​​از هم تیمی های خود انتقاد کرد. او نام کسی را نبرد اما به صراحت گفت که از عملکرد برخی بازیکنان راضی نیست.

بلژیک علاوه بر نتایج ضعیف خود با موانع زیادی روبرو بوده است که یکی از آنها کناره گیری تیبو کورتوا از تیم ملی است. کورتوا که 102 بازی برای بلژیک انجام داده است دیگر حاضر نیست برای کشورش بازی کند.

آتزوری در مورد ایده ادامه رهبری در لیگ ملت ها

دی بروین در ترکیب بلژیک برای دیدارهای این ماه قرار نگرفت. دومینیکو تدسکو گزارش داد که خود کوین درخواست کرده در تیم ملی حضور نداشته باشد. این بازیکن در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل سیتی مصدوم شد و به همین دلیل نزدیک به سه هفته را بدون بازی سپری کرد.

همچنین روملو لوکاکو از حضور در تیم ملی کشورش خودداری کرد. این مهاجم اعلام کرده که برای تطبیق با ناپولی به زمان نیاز دارد و نمی تواند در تمرینات تیم کشورش حضور داشته باشد. لوکاکو حداقل تا سال 2025 به تیم ملی بازنخواهد گشت.

دیدارهای رسمی بلژیک و ایتالیا

این دو تیم تا اینجای کار در 8 بازی رسمی به تساوی رسیده اند و نتیجه نهایی به نفع ایتالیایی هاست. آتزوری پنج برد و بلژیک تنها یک برد و دو بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

با احتساب بازی های دوستانه، ایتالیا 11 برد و بلژیک 3 برد و دو بازی دیگر با تساوی به پایان رسیده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.