به گزارش رکنا، از 24 فیلم حاضر در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حدود 10 فیلم اکران نشده باقی مانده و یکی از آنها به زودی اکران می شود. «روایت ناتمام سیما» فیلمی به کارگردانی علیرضا صمدی است که در بهمن 1300 در جشنواره فیلم فجر عرضه شد.

در این فیلم که سومین اثر سینمایی صمدی بعد از «گمنام» و «شانه زنی» است. آزاده صمدی حامد کمیلی غزل شاکری مهران احمدی مسعود کرامت و مریم سعادت بازی کرده اند. مجید رضابالا، تهیه کننده این فیلم که به تازگی پروانه نمایش «روایت ناتمام سیما» را دریافت کرده است، به ایسنا گفت: در حال برنامه ریزی برای اکران هستیم و این فیلم را اواخر ماه جاری (خرداد) در سینماها اکران خواهیم کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آبروی گذشته نخواهیم شد. رضابالا پیش از این درباره مضمون فیلم گفته بود: موضوع محوری فیلم ارائه معضلات فضای مجازی از منظر مثبت و منفی است و اینکه این فضا دادگاه خوبی برای قضاوت مردم نیست.

«روایت ناتمام سیما» از فهرست فیلم های اکران نشده جشنواره چهل و یکمین جشنواره فجر حذف می شود و «استاد»، «در آغوش درخت»، «سینما متروپل»، «وابل» و «یادگار جنوب» برجسته می شوند. فیلم هایی از آن دوران به دلایل مختلف هنوز اکران نشده اند.