افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

آبان ماه زمان واریز هزینه بنزین اعلام شد/ نرخ بنزین خودروها چه تغییری کرد؟

  • کد خبر : 405078
آبان ماه زمان واریز هزینه بنزین اعلام شد/ نرخ بنزین خودروها چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، 60 لیتر از سهمیه بنزین خودروهای شخصی در آبان ماه صبح سه شنبه اول آبان ماه بدون تغییر روی کارت هوشمند سوخت شخصی بارگذاری می شود. این هشتمین قسط ماهانه 1403 است که بر روی کارت هوشمند سوخت شخصی و همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی طبق جدول سهمیه بندی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، 60 لیتر از سهمیه بنزین خودروهای شخصی در آبان ماه صبح سه شنبه اول آبان ماه بدون تغییر روی کارت هوشمند سوخت شخصی بارگذاری می شود. این هشتمین قسط ماهانه 1403 است که بر روی کارت هوشمند سوخت شخصی و همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی طبق جدول سهمیه بندی طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می شود.

سقف ذخیره سازی سهمیه بنزین کارت سوخت هوشمند برای دارندگان خودرو و موتورسیکلت شخصی هم اکنون 6 ماه است، بنابراین سهمیه واریز ماهیانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت در صورت عدم استفاده تا 6 ماه قابل ذخیره سازی بر روی کارت هوشمند سوخت است. .

همچنین در دو سال گذشته به دلیل محدودیت‌های ویروس کرونا، مصرف سوخت کشور در ایام نوروز نسبت به سال‌های قبل از ویروس کرونا کاهش یافته است، اما با بهبود شرایط شیوع ویروس کرونا، میزان مصرف بنزین در کشور افزایش یافته است.

لازم به ذکر است از اواسط مهرماه سال جاری سقف سوخت گیری با کارت سوخت شخصی برای خودروها که 60 لیتر در هر شیفت بود به 50 لیتر در هر شیفت تغییر کرد.

دارندگان کارت سوخت خودروی شخصی می توانند در هر بار سوخت گیری تا 50 لیتر بنزین با کارت خود دریافت کنند و تنها دو بار در روز می توانند از کارت خود استفاده کنند. این موضوع به جز استان های مرزی که شرایط سوخت گیری متفاوت است در سراسر کشور اجرا شده است.

223225

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.