افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

Xiaomi 15 Ultra با دوربین باورنکردنی خود راهی بازارهای جهانی شده است

  • کد خبر : 379915
Xiaomi 15 Ultra با دوربین باورنکردنی خود راهی بازارهای جهانی شده است

شیائومی قرار است به زودی گوشی های پرچمدار سری 15 شیائومی را عرضه کند در حالی که این سری در 23 اکتبر در چین رونمایی می شود، مدل شیائومی 15 اولترا که پیشرفته ترین نسخه این خانواده محسوب می شود، سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. اخبار اخیر مبنی بر دریافت گواهینامه CEE Xiaomi […]

شیائومی قرار است به زودی گوشی های پرچمدار سری 15 شیائومی را عرضه کند در حالی که این سری در 23 اکتبر در چین رونمایی می شود، مدل شیائومی 15 اولترا که پیشرفته ترین نسخه این خانواده محسوب می شود، سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. اخبار اخیر مبنی بر دریافت گواهینامه CEE Xiaomi 15 Ultra نشان می دهد که این دستگاه برای بازارهای جهانی از جمله روسیه و سایر کشورهای منطقه اوراسیا آماده است. با دی جی همراه باشید.

صدور گواهینامه EEC و آماده سازی برای عرضه جهانی

دریافت گواهینامه EEC برای Xiaomi 15 Ultra به این معنی است که این گوشی به زودی در چندین بازار مانند اروپا، هند و روسیه عرضه خواهد شد. این گواهینامه ها معمولاً نشانه ای از آمادگی دستگاه برای ورود به بازارهای بین المللی است و نشان می دهد که شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه این گوشی در خارج از چین است. این مدل پرچمدار با ویژگی ها و ویژگی های قابل توجهی ارائه خواهد شد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به سیستم دوربین چهارگانه و لنز تله فوتو 200 مگاپیکسلی اشاره کرد.

دوربین فوق العاده قدرتمند شیائومی 15

یکی از ویژگی های برجسته Xiaomi 15 Ultra سیستم دوربین پیشرفته آن است. این گوشی دارای یک دوربین تله فوتو 200 مگاپیکسلی است که احتمالا از سنسور HP3 سامسونگ استفاده می کند. این لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 10 برابر امکانات گسترده ای را در زمینه عکاسی از راه دور فراهم می کند. علاوه بر این، انتظار می رود شیائومی 15 اولترا ویژگی های پیشرفته ای مانند عکاسی در نور کم و حالت ماکرو تله فوتو را در اختیار کاربران قرار دهد که تجربه عکاسی حرفه ای منحصر به فردی را ارائه می دهد.

دوربین اصلی شیائومی 15 اولترا احتمالا از سنسوری با اندازه بیش از 1 اینچ مشابه سنسور استفاده شده در شیائومی 14 اولترا استفاده می کند. این سنسور بزرگتر امکان ثبت تصاویر با کیفیت بالا را به خصوص در شرایط کم نور فراهم می کند و به عکاسان حرفه ای و آماتور کمک می کند تا تصاویر با کیفیت و با جزئیات بالا را ثبت کنند.

عملکرد و باتری

از نظر عملکرد، شیائومی 15 اولترا به نسل چهارم تراشه اسنپدراگون 8 مجهز خواهد شد که در حال حاضر با نام اسنپدراگون 8 الیت شناخته می شود. این تراشه قدرتمند به همراه حافظه رم تا 24 گیگابایت امکان اجرای همزمان چندین برنامه و بازی سنگین را بدون هیچ مشکلی فراهم می کند. علاوه بر این، Xiaomi 15 Ultra با یک باتری بزرگ 6200 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که شارژ طولانی مدت را تضمین می کند و به کاربران این امکان را می دهد که از دستگاه خود بدون نگرانی در مورد تخلیه سریع باتری استفاده کنند.

این گوشی همچنین از سیستم عامل HyperOS 2.0 که مبتنی بر اندروید 15 است استفاده خواهد کرد.این نسخه جدید از سیستم عامل پیشرفت های زیادی در زمینه عملکرد، رابط کاربری و امنیت ارائه می دهد و تجربه کاربری روانی را در اختیار کاربران قرار می دهد مایع.

شیائومی 15 اولترا

تجسم و طراحی

شیائومی 15 اولترا دارای صفحه نمایش 2K با انحنای جزئی در چهار طرف خواهد بود که تجربه بصری بی نظیری را به کاربران ارائه می دهد. این نمایشگر با وضوح بالا و کیفیت تصویر عالی برای تماشای فیلم، بازی و استفاده روزانه ایده آل است.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر اشاره کرد که به کاربران اجازه می دهد قفل دستگاه را سریع و ایمن باز کنند. این اسکنر با توجه به فناوری پیشرفته ای که دارد، حتی در زمانی که انگشت خیس یا آلوده است، با دقت کار می کند.

از نظر طراحی، شیائومی 15 اولترا در سه نوع جنس بدنه چرم ساده، فایبرگلاس و سرامیک عرضه خواهد شد. این تنوع در مواد و طراحی بدنه به کاربران این امکان را می دهد که بسته به سلیقه و نیاز خود بین گزینه های مختلف انتخاب کنند.

خلاصه

شیائومی 15 اولترا به عنوان یکی از پیشرفته ترین گوشی های پرچمدار شیائومی با ویژگی های جذاب و قدرتمند خود در بازارهای جهانی مورد استقبال قرار می گیرد. از دوربین 200 مگاپیکسلی فوق العاده قدرتمند گرفته تا صفحه نمایش 2K و تراشه پیشرفته اسنپدراگون 8 الیت، این گوشی می تواند تمام انتظارات کاربران از یک گوشی هوشمند رده بالا را برآورده کند. با توجه به دریافت گواهینامه CEE، انتظار می رود این گوشی به زودی در بازارهای اروپا، روسیه و سایر مناطق جهان عرضه شود و شیائومی بار دیگر جایگاه خود را به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو گوشی های هوشمند در جهان تثبیت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.