افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

Vitalik Buterin: Airdrops می تواند بستری برای آزمایش هویت در بلاک چین باشد

  • کد خبر : 345230
Vitalik Buterin: Airdrops می تواند بستری برای آزمایش هویت در بلاک چین باشد

پروژه های ارز دیجیتال به شدت بر ایجاد انگیزه برای جلب توجه به برند و محصولات خود متمرکز هستند. Airdrops به عنوان یک استراتژی دوگانه عمل می کند که هم کاربران را با پروژه آشنا می کند و هم به آنها پاداش می دهد. در واقع این روش به طور همزمان نقش یک سیستم بازاریابی […]

پروژه های ارز دیجیتال به شدت بر ایجاد انگیزه برای جلب توجه به برند و محصولات خود متمرکز هستند. Airdrops به عنوان یک استراتژی دوگانه عمل می کند که هم کاربران را با پروژه آشنا می کند و هم به آنها پاداش می دهد. در واقع این روش به طور همزمان نقش یک سیستم بازاریابی و پاداش را ایفا می کند.

امسال ایردراپ های زیادی انجام شده است و در همین راستا، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، در مورد پتانسیل ایردراپ به عنوان یک مورد استفاده اولیه صحبت کرد. چارچوب های هویت مبتنی بر بلاک چین و فناوری هایی مانند اثبات دانش صفر.

بوترین در 28 آگوست شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) اهداف اصلی airdrops را مطرح کرد و بر اهمیت آنها تأکید کرد هدف گذاری برای اعضای جامعه، مشارکت های پاداش دهنده و حفظ تعادل بین توزیع برابر و مقاومت در برابر سوء استفاده های احتمالی تاکید کرد

او معتقد است که این اهداف به خوبی با ویژگی هایی که چارچوب های هویتی و اعتباری به دنبال دستیابی به آن هستند، همسو هستند. بوترین پیشنهاد می کند که استفاده از صدور توکن برای ایردراپ ها، همانطور که او در پست اخیر خود در مورد اصول کثرت گرایی توضیح داد، فرصتی برای آزمایش و بهبود این چارچوب ها در یک محیط چالش برانگیز فراهم می کند.

بوترین همچنین اظهار داشت که ارائه رایگان توکن ها تنها روش موثر نیست. او پیشنهاد می کند که فروش توکن با تخفیف، که میزان تخفیف بر اساس میزان عضویت یا میزان مشارکت فرد تعیین می شود، می تواند روش قابل قبول دیگری در نظر گرفته شود.

این رویکرد نه تنها به توزیع گسترده‌تر توکن‌ها کمک می‌کند، بلکه به مشارکت‌کنندگان غیرمالی نیز پاداش می‌دهد و در عین حال اطمینان می‌دهد که شرکت‌کنندگان در فرآیند پروژه مشارکت دارند. بوترین همچنین خاطرنشان کرد که تکنیک های مورد استفاده در ایردراپ ها را می توان در این فروش های تخفیفی نیز اعمال کرد.

او به مفهوم مرتبط دیگری که توسط CT و شبکه Idena پیشنهاد شده است، اشاره کرد که شامل یارانه دادن به نرخ های پس انداز برای حساب های کوچک به عنوان جایگزینی برای درآمد پایه جهانی (UBI) است، و آن را با سیستم “صندوق ذخیره مرکزی” سنگاپور مقایسه کرد که مشابه آن را پیاده سازی می کند. استراتژی

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-29 14:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.