افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
5

VAR اجازه نداد حق استقلال از بین برود

  • کد خبر : 152938
VAR اجازه نداد حق استقلال از بین برود

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مهدی مهدی پور، هافبک تیم استقلال پس از تساوی یکصد و دومین دربی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این دیدار گفت: پرسپولیس در نیمه اول بیشترین توپ را در اختیار داشت اما ما توپ را نگرفتیم. شانس زیادی به آنها ندهید برنامه ما این بود که اگر […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مهدی مهدی پور، هافبک تیم استقلال پس از تساوی یکصد و دومین دربی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این دیدار گفت: پرسپولیس در نیمه اول بیشترین توپ را در اختیار داشت اما ما توپ را نگرفتیم. شانس زیادی به آنها ندهید برنامه ما این بود که اگر این تیم توپ را در اختیار داشت به این تیم فرصت ندهیم که فکر می کنم این کار را کردند و ما فرصت های زیادی به آنها ندادیم.

وی ادامه داد: آنها فقط یک ضربه ایستگاهی داشتند و مهمتر از همه در نیمه دوم بازی به گونه ای پیش رفت که می توانستیم گل بزنیم اما در یک موقعیت نه چندان خطرناک اشتباه کردیم و آنها به گل رسیدند. ما را سخت کرد.»

هافبک استقلال با انتقاد از صدا و سیما تصریح کرد: پخش یک کشور جای شوخی و دلقک نیست. مجری نمی تواند درباره استقلال حرف تمسخر آمیز بزند و نمک بزند. حرف هایش شبیه رادیو و تلویزیون نبود. فکر می کنم گفتند بازیکنان استقلال هم VAR را ببینند که خوشبختانه امروز VAR بود و خدا را شکر دیدیم چه شد. اگر نمی دیدیم حق استقلال ضایع می شد.

وی با انتقاد از داور گفت: با تمام احترامی که برای داور قائل هستم، فکر می کنم یک پنالتی را از دست دادیم چون مدافع پرسپولیس دست راست پیمان بابایی را کاملا گرفت و نگذاشت ضربه بزند. به نظر من 100 درصد پنالتی بود و خدا را شکر حداقل از VAR استفاده شد، حق ما ضایع نشد. دو سال است که می گوییم VAR نه فقط برای دربی ها بلکه برای همه بازی ها می آورند.

مهدی پور با اشاره به اشتباهات داوری در دربی های سال های گذشته نیز گفت: به دربی های گذشته نگاه کنید و ببینید اگر از VAR استفاده می شد چقدر نتایج متفاوت بود. صحنه رودی گستد دو سال پیش، پای دوست خوبم وحید امیری که به پای مهدی قیدی اصابت کرد، توپی که در دربی پارسال به دست گلسیانی خورد و…، اگر در همه این مسابقات VAR وجود داشت، نتایج حاصل می شد. بسیار متفاوت بوده و بر مسابقات قهرمانی نیز تاثیر می گذارد.

وی در پایان تاکید کرد: من به نمایندگی از همه بازیکنان استقلال صحبت می کنم، اگر با این مجریان رادیو برخورد نشود، استقلالی ها با هیچ دوربین تلویزیونی صحبت نمی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.