افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

TENAA مشخصات کامل Redmi 14C 5G را فاش کرد

  • کد خبر : 379595
TENAA مشخصات کامل Redmi 14C 5G را فاش کرد

شیائومی به گسترش خط تولید گوشی‌های هوشمند خود ادامه می‌دهد و جدیدترین محصول اضافه شده به این خانواده، Redmi 14C 5G است که مشخصات کامل آن اخیراً از طریق پلتفرم گواهی TENAA فاش شده است. این گوشی با شماره مدل 2411DRN47C در چین رجیستر شده و قرار است به زودی وارد بازارهای جهانی شود. علاوه […]

شیائومی به گسترش خط تولید گوشی‌های هوشمند خود ادامه می‌دهد و جدیدترین محصول اضافه شده به این خانواده، Redmi 14C 5G است که مشخصات کامل آن اخیراً از طریق پلتفرم گواهی TENAA فاش شده است. این گوشی با شماره مدل 2411DRN47C در چین رجیستر شده و قرار است به زودی وارد بازارهای جهانی شود. علاوه بر این، Poco M7 5G نیز اخیراً گواهی BIS را در هند دریافت کرده است و به نظر می‌رسد این دو دستگاه نسخه‌های تغییر نام تجاری یکدیگر هستند. در ادامه مشخصات و ویژگی های این گوشی ها را خواهیم دید. با ما در DJ باشید.

مشخصات کامل Redmi 14C 5G

طبق فهرست TENAA، Redmi 14C 5G از یک نمایشگر LCD 6.88 اینچی با وضوح 720 در 1640 پیکسل استفاده می کند. این نمایشگر برای یک گوشی مقرون به صرفه با ویژگی های اولیه خوب به نظر می رسد و تجربه تماشای خوبی را برای کاربران فراهم می کند.

پردازنده این گوشی یک تراشه هشت هسته ای با فرکانس 2.36 گیگاهرتز است که احتمالاً همان اسنپدراگون 4 نسل 2 است. این تراشه پردازشی به همراه باتری بزرگ 5060 میلی آمپر ساعتی (ظرفیت نامی) که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند، یک تجربه کاربری روان و نیاز به شارژ مجدد در طول روز را به حداقل می رساند.

از نظر حافظه رم و فضای ذخیره سازی، Redmi 14C 5G در پیکربندی های مختلفی از جمله 4، 6، 8 و 12 گیگابایت رم و 64، 128، 256 و حتی 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. علاوه بر این، این گوشی از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه می دهد فضای ذخیره سازی را افزایش دهند.

دوربین های Redmi 14C 5G

در بخش عکاسی، این گوشی به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه در پشت بدنه مجهز شده است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین ثانویه 0.08 مگاپیکسل است که احتمالاً برای سنجش عمق یا برخی عملکردهای دیگر استفاده می شود. اگرچه این تنظیمات دوربین نسبتاً ساده به نظر می رسند، اما برای استفاده روزمره مانند عکاسی منظره، پرتره و فیلمبرداری کافی خواهند بود.

ویژگی های دیگر

Redmi 14C 5G دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناری است که دسترسی سریع و آسان به محتویات گوشی را بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور یا پین فراهم می‌کند. این گوشی همچنین از فناوری انتقال مادون قرمز (IR Blaster) استفاده می کند که امکان استفاده از آن را به عنوان کنترل از راه دور برای دستگاه های الکترونیکی مختلف فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از آخرین نسخه HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید اشاره کرد که رابط کاربری مدرن و کارآمدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

ابعاد این دستگاه 171.88 x 77.78 x 8.3 میلی متر و وزن آن 212.3 گرم است. با وجود باتری استاندارد، ضخامت نسبی دستگاه ممکن است به دلیل استفاده از قاب شیشه ای باشد که البته ظاهری براق و جذاب به گوشی بخشیده است. با این حال، هنوز تصاویر رسمی از این گوشی در پایگاه داده TENAA منتشر نشده است، اما طراحی گوشی احتمالا شبیه به Redmi 14R است که قبلا در چین عرضه شده بود.

Poco M7 5G; نسخه تغییر نام تجاری Redmi 14C 5G

به غیر از Redmi 14C 5G، شایعاتی در مورد تلفن Poco M7 5G نیز وجود دارد. با توجه به کد منبع HyperOS، این گوشی با شماره مدل 24108PCE2I در هند ظاهر شد و به نظر می‌رسد نسخه تغییر نام‌شده Redmi 14C 5G یا 14R باشد. این نیز توسط شباهت شماره مدل در پایگاه داده BIS هند تأیید می شود. Poco M6 5G که قبلاً در هند عرضه شده بود، یک نسخه تغییر برند Redmi 13C 5G و 13R 5G بود و به نظر می‌رسد که Poco M7 5G نیز همین کار را خواهد کرد.

نتیجه گیری

بر اساس تاییدیه های رسمی و اطلاعات فاش شده، به نظر می رسد که Redmi 14C 5G و Poco M7 5G به زودی به عنوان گزینه های مقرون به صرفه جدید در بازارهای جهانی و هند عرضه خواهند شد. این دو گوشی با ارائه ترکیبی از مشخصات مناسب و قیمت مقرون به صرفه می توانند توجه کاربران علاقه مند به دستگاه های میان رده را به خود جلب کنند. شیائومی با معرفی این گوشی ها همچنان به تعهد خود مبنی بر ارائه فناوری های پیشرفته در گوشی های مقرون به صرفه عمل می کند و انتظار می رود این دستگاه ها به موفقیت های بیشتری دست یابند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.