افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » ضرب‌الاجل ۱۰روزه به دو کارمند متخلف استقلال در پرونده آمانوف

  • کد خبر : 73798
اسمارتک نیوز » ضرب‌الاجل ۱۰روزه به دو کارمند متخلف استقلال در پرونده آمانوف

به گزارش اسمارتک نیوز، درپی شکایت باشگاه استقلال از کارمندان متخلفی که ایمیل‌های بازیکن ازبکستانی سابق این تیم را پاک کردند، گفته می‌شود مراجع قضایی با ارسال ابلاغیه‌ای به آنها ۱۰ روز فرصت داده‌اند تا درباره اتهامات وارده پاسخگو باشند. عزیزبک آمانوف، هافبک ازبکستانی سابق تیم فوتبال استقلال از این تیم به فیفا شکایت کرد […]

به گزارش اسمارتک نیوز، درپی شکایت باشگاه استقلال از کارمندان متخلفی که ایمیل‌های بازیکن ازبکستانی سابق این تیم را پاک کردند، گفته می‌شود مراجع قضایی با ارسال ابلاغیه‌ای به آنها ۱۰ روز فرصت داده‌اند تا درباره اتهامات وارده پاسخگو باشند.

عزیزبک آمانوف، هافبک ازبکستانی سابق تیم فوتبال استقلال از این تیم به فیفا شکایت کرد و نهاد بین‌المللی اداره‌کننده فوتبال رأی این پرونده را دو روز پیش اعلام و به باشگاه استقلال ابلاغ کرد.

براساس این رای، باشگاه استقلال به پرداخت ۵۱۲ هزار دلار بابت قرارداد آمانوف محکوم شده است. هافبک ازبکستانی ۱۱۲ هزار دلار برای فصلی که در استقلال بازی می‌کرد به همراه ۴۰۰ هزار دلار از قرارداد امسالش را طلب کرده است.

آمانوف که به بهانه سپری کردن تعطیلات و با قول بازگشت، گذرنامه‌اش را دریافت و به طور مخفیانه تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد، نه تنها برنگشت بلکه قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ و از استقلال به فیفا شکایت کرد.

باشگاه استقلال که تصور می‌کرد اقدام آمانوف در فسخ یکطرفه قراردادش تخلف بوده است، از این بازیکن شکایت می‌کند اما با حقیقتی روبه‌رو می‌شود که پای مراجع قضایی را به پرونده باز می‌کند.

چند روز بعد مدارکی از ازبکستان به باشگاه استقلال ارسال می‌شود؛ مدارکی که نشان می‌دهد یکی از کارمندان باشگاه استقلال که از سوی مصطفی آجورلو(مدیرعامل وقت) استخدام شده بود، به جای آنکه روال نامه‌نگاری‌ها را از مجاری رسمی یعنی ایمیل باشگاه طی کند، از ایمیل دومی که ظاهرا در اختیار خودش بوده است، نامه‌نگاری‌ها را انجام می‌دهد و حتی تایید می‌کند که بدهی‌های آمانوف ظرف یک هفته پرداخت می‌شود! ایمیلی که به منزله موضع رسمی باشگاه استقلال تلقی شده و طبق همان اصول بخشی از حقوق وی پرداخت می‌شود.

این احتمال وجود دارد که اخطارهای بعدی آمانوف به این آدرس ارسال شده باشد اما وکیل او مدعی شده که باشگاه استقلال اخطارها را دریافت کرده است اما در کمال تعجب نه تنها این کارمندان اخطارها را در اختیار مدیران وقت استقلال نمی‌گذارد بلکه به صورت مشکوکی همه آنها را پاک می‌کنند!

باشگاه استقلال به صورت رسمی از دو کارمندی که به ایمیل‌ها دسترسی داشتند به مراجع قضایی شکایت کرده و پرونده را به جریان انداخته است.

یکی از کارشناسان جرایم سایبری در گفت‌وگویی درباره شکایت باشگاه استقلال از افراد متخلف اظهار داشت: باید دید شخص یا اشخاص برای حذف ایمیل از آی.پی/IP باشگاه استفاده یا از مکان دیگری ایمیل را پاک کرده‌اند؛ در این صورت می‌توان تا حدودی تشخیص داد که چه کسی این کار را کرده است!

حالا از ساختمان باشگاه استقلال خبر می‌رسد شکایت آنها از کارمندان متخلف که خسارت مالی سنگینی را به این باشگاه وارد کرده‌، وارد فاز تازه‌ای شده است و گفته می‌شود پرونده آنها به صورت ویژه در مراجع قضایی در دست پیگیری است تا حقایق به صورت کامل افشا شود.

در همین راستا گفته می‌شود امروز ابلاغیه به دست کارمندان متخلف استقلال رسیده و براین اساس آنها باید ظرف ۱۰ روز خود را برای ارائه پاره‌ای از توضیحات معرفی کنند.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: به طور حتم این موضوعی نیست که از کنار آن به سادگی عبور کنیم؛ تخلف بزرگی صورت گرفته است و باید حقایق روشن شود.

وی افزود: قطعا زوایای پنهان این پرونده به زودی روشن خواهد شد تا معلوم شود چه افرادی از موقعیت‌ و جایگاه‌شان سواستفاده کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=73798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.