افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
13

کریستین پولیسیک از USMNT قول داد شنبه مقابل هلند بازی کند

  • کد خبر : 725
کریستین پولیسیک از USMNT قول داد شنبه مقابل هلند بازی کند

این مهاجم پس از به ثمر رساندن گل پیروزی در بازی برای صعود ایالات متحده به مرحله حذفی برای اسکن به بیمارستان منتقل شد. کریستین پولیسیچ ممکن است برای اسکن مصدومیت شکمی خود در پیروزی 1-0 آمریکا مقابل ایران به بیمارستان منتقل شده باشد، اما این مهاجم شکی در مورد وضعیت بازی خود برای شنبه […]



این مهاجم پس از به ثمر رساندن گل پیروزی در بازی برای صعود ایالات متحده به مرحله حذفی برای اسکن به بیمارستان منتقل شد.

کریستین پولیسیچ ممکن است برای اسکن مصدومیت شکمی خود در پیروزی 1-0 آمریکا مقابل ایران به بیمارستان منتقل شده باشد، اما این مهاجم شکی در مورد وضعیت بازی خود برای شنبه باقی نگذاشت.

وستون مک‌کنی، هافبک USMNT روز سه‌شنبه فاش کرد که وقتی به ستاره فوروارد پیامک فرستاد تا ببیند او چگونه است، پولیسیچ پاسخ داد“بهتر است باور کنید که روز شنبه آماده خواهم شد.” ایالات متحده قرار است روز شنبه ساعت 10 صبح به وقت شرقی در مرحله یک هشتم نهایی با هلند بازی کند، پس از اینکه اولین گل پولیشیچ در جام جهانی باعث برتری ایالات متحده در پیروزی شد.

وینگر چلسی زمانی که در نیمه اول دروازه تیم ملی مردان آمریکا را پیدا کرد، رویاهای تیم ملی مردان آمریکا در جام جهانی را نجات داد. اما این جشن کوتاه مدت بود زیرا پولیشیچ با علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران برخورد کرد. هنگامی که چند نفر از هم تیمی هایش به سمت او آمدند، او از شدت درد روی زمین در داخل دروازه پیچید.

اگرچه مربیان او را درمان کردند و او به کنار زمین رفت، اما پولیسیچ در اواخر نیمه اول بازگشت. با این حال، ایالات متحده تصمیم گرفت او را برای دوره دوم کنار بگذارد و به جای آن، برندن آرونسون را وارد زمین کرد.

تیم بعدا اعلام کرد پولیسیک روز به روز در نظر گرفته می شد پس از تشخیص کوفتگی لگن. Sports Illustratedبرایان استراوس گزارش داد که مهاجم ستاره قبل از اینکه دیگر هم تیمی هایش از پیروزی برگردند به هتل تیم بازگشت. اگرچه پولیسیچ به وضوح می‌خواهد در زمین حضور داشته باشد، اما این به گرگ برهالتر مربی و کادرش بستگی دارد که بفهمند آیا او برای مرحله یک هشتم نهایی آماده است یا خیر.

  • پوشش بیشتر فوتبال:واکنش دنیای ورزش به پیروزی USMNT بر ایران در جام جهانی قطر
  • زنگ پاسخ ایالات متحده، پولیسیک برای کسب جایگاه مطمئن در مرحله حذفی جام جهانی
  • در داخل کانتینرهای حمل و نقل و کشتی های کروز اسکان طرفداران جام جهانی





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.