افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

اختصاص 25 درصد تسهیلات به حوزه های تولید و اشتغال تعاونی ها – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380102
اختصاص 25 درصد تسهیلات به حوزه های تولید و اشتغال تعاونی ها – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمان وی یکشنبه شب در سوگ شهادت پرچمدار جبهه مقاومت سید حسن نصرالله رضوان الله گفت: سید مقاومت، قطعاً در تاریخ اسلام تأثیر بسزایی داشته‌اید و با اهدای خون پاک و دوستان خود، آن را به حداقل برسانید. اختلافات بین مسلمانان این شهید با عبرت از مکتب حسین علیه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمان وی یکشنبه شب در سوگ شهادت پرچمدار جبهه مقاومت سید حسن نصرالله رضوان الله گفت: سید مقاومت، قطعاً در تاریخ اسلام تأثیر بسزایی داشته‌اید و با اهدای خون پاک و دوستان خود، آن را به حداقل برسانید. اختلافات بین مسلمانان این شهید با عبرت از مکتب حسین علیه السلام از خود و یارانش گذشت تا شیعه و سنی متحد و در کنار هم با بدترین و ناپاک ترین موجودات جهان مبارزه کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اشتغالزایی مشکلات و مسائل اجتماعی را تا حد زیادی کاهش می دهد، بر لزوم ایجاد شغل متناسب با تحصیلات و توانمندی افراد تاکید کرد و ادامه داد: شورای توسعه تعاون شهرستان ها به صورت فصلی به ریاست استانداری برگزار می شود. و گزارش عملکرد شما نیز ارائه خواهد شد. این یکی از معیارهای ارزیابی استانداران خواهد بود.

استاندار فارس از اختصاص ۲۵ درصد تسهیلات اعلامی به حوزه‌های تولید و اشتغال تعاونی‌ها خبر داد و افزود: تشکیل کمیته‌های تخصصی تعاونی با ارائه نماینده از هر سازمان باید در دستور کار قرار گیرد.

ایمان وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به غیرفعال شدن برخی تعاونی های تولیدی نیز گفت: باید پیشنهادات عملیاتی برای فعال شدن مجدد این تعاونی ها ارائه شود.

وی افزود: بررسی نحوه احیای شرکت های راکد اقتصادی استان با تشکیل تعاونی ها و ارائه پیشنهاد در این زمینه.

استاندار فارس در پایان با هدف ایجاد تعاونی های مصرف ادارات، خواستار ایجاد تعاونی های تولید تشکل ها شد و تحقق این موضوع را در راستای تحقق شعار سال 1403 دانست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.