افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

پیام جمیله علم الهادی پس از شهادت سید حسن نصرالله

  • کد خبر : 380013
پیام جمیله علم الهادی پس از شهادت سید حسن نصرالله

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیمجمیله علم الهادی پس از شهادت سید حسن نصرالله پیامی به شرح زیر صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم«السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح الطالی حلت بافنیک» درود بر بانوی مقاومت سرکار خانم فاطمهیاسین همسر شهید سرافراز حوزه مقاومت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله است. با سلام خدمت […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیمجمیله علم الهادی پس از شهادت سید حسن نصرالله پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
«السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح الطالی حلت بافنیک»

درود بر بانوی مقاومت سرکار خانم فاطمه
یاسین همسر شهید سرافراز حوزه مقاومت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله است.

با سلام خدمت تمامی بانوان انقلابی جبهه مقاومت و لبنان به ویژه خانم ام عبد سلام همسر شهید اسماعیل هنیه و خانم کورانی همسر شهید قاووق.

این یک غم بزرگ برای شما و برای همه خانم هایی است که چشم دارند.
مقاومت بزرگ خود را به جهانیان روشن کردید، من به شما تسلیت می گویم و علاوه بر آن از شما و همه زنان مقاومت در ایران، لبنان، فلسطین، غزه، عراق، یمن و در همه جا قدردانی می کنم زیرا شما واقعیت هستید. زنان تو هستی را با دقت تعریف می کنی، این تو هستی که حقیقت زنانه زندگی در خانواده و اجتماع را تبیین می کنی، این تو هستی که با صبوری خود علاوه بر گفتار و رفتار، شکل های همسری، مادری، خواهری و خویشاوندی را به تصویر می کشی. آن که استکبار سنتی و استثمار مدرن را با تربیت مردانی شجاع و دانا به زانو درآوردید، این شما هستید که به حاکمیت تشریعی خداوند متعال در خود و خانواده و جامعه پی برده اید، این شما هستید که استوار ایستادید. برای نجات زمین و بشریت این شما هستید که همراه با شهدا ندای حق و راه را بر زبان آورده اید. شما به جای پرستش خود، خدا را پرستش کردید، شما دختران ابراهیم رضی الله عنه هستید، و به قول او که فرمود: «لَمْ أَحْبُلُونَ الَّذِینَ أَحْبُونَکُمْ» ادا کردید. آیا تو که راه ساره و هاجر و آسیه (علیهم السلام) را می‌روی، ادامه می‌دهی. این شما بودید که سوره کوثر را تفسیر کردید و داستان جدیدی در مورد دشمن منزوی حقیقت خلق کردید که الهه تکثیر را می پرستید.
پس ای پیروان راستین مریم(س)، نوشیدن شوکر غم شما را کم می کند. ای شهروندان دنیای عشق، خوشا به حال شما که به این همه عظمت رسیدید. ای رهبران واقعی در دنیای معنوی، اشک های زیر چادر مال شما باد. ای معلمان عشق که در عصر منفعت درس عشق می آموزید با شهدای راه حق پیوند داشته باشید. ای جویندگان راه انبیا برای نیل به مقامات ایمان و تقوا، مبارک باد. ای زینبیان راهی برای رسیدن به مقام شامخ «صبر شکور» نیست و سوگند به خون شهدا، به خون سرداران شهید، به خون شهدای زن، هرگز تسلیم نخواهیم شد. . و ما نمی شکنیم.
خداوندا شفاعت حسین علیه السلام را در روز گل سرخ به ما عطا کن و اخلاص خود را با حسین و یاران حسین برای ما مستقر کن.

جمیله علم الهادی
همسر رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.