افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

سیل خودروهای نشسته در پارکینگ های تهران!

  • کد خبر : 379954
سیل خودروهای نشسته در پارکینگ های تهران!

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور; رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: خودروهایی که بیش از یک سال است در پارکینگ ها توسط پلیس یا مراجع قضایی توقیف شده اند، بر اساس دستورالعمل صادره از سوی مقام قضایی، صاحبان آنها مسئول و مکلف به تعیین تکلیف هستند. ماشین های خود را در اولین […]

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور; رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: خودروهایی که بیش از یک سال است در پارکینگ ها توسط پلیس یا مراجع قضایی توقیف شده اند، بر اساس دستورالعمل صادره از سوی مقام قضایی، صاحبان آنها مسئول و مکلف به تعیین تکلیف هستند. ماشین های خود را در اولین فرصت و اقدام کنید.

وی ادامه داد: در غیر این صورت 3 ماه پس از ابلاغ به پلیس راهنمایی و رانندگی که از تاریخ 10 مهرماه 1403 آغاز شد، خودرو متروکه تلقی می شود و مقامات قضایی وضعیت این خودرو را تعیین و سپس تحویل ستاد اجرایی سازمان می دهند. ماشین خواهد بود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: از مالکان و شهروندان پایتخت تقاضا داریم در صورتی که خودروهای آنها به هر دلیلی در پارکینگ ها توقیف شده است نسبت به خروج این گونه خودروها اقدام کنند.

سرهنگ موسوی پور افزود: حداقل باید یک سال از انتقال خودرو به پارکینگ گذشته باشد، مالک باید خودروی خود را رفع تکلیف کند یا آن را ترخیص کند و یا به هر دلیلی خودرو را از پارکینگ خارج نکند. . به مدت یک سال به دستور قاضی جزء اموال ستاد اجرایی فرمان امام (ره) محسوب می شود.

سرهنگ موسوی پور گفت: در صورت قابل استفاده بودن خودرو پلاک برداشته و به حراج گذاشته می شود و در صورت ادعای مالک در حین فروش خودرو پلاک جدید دارد و درج می شود. با مدارک موجود قیمت بسته به روز به مالک پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از دلایل این تعداد خودروی لجنی این است که پرداخت خلافی و هزینه پارکینگ بیش از قیمت اصلی خودرو است و در نتیجه مالکان از خروج خودروهای خود منصرف می شوند.

سرهنگ موسوی پور گفت: طبق بررسی های انجام شده حدود 7 هزار خودرو در پارکینگ های سراسر تهران نشسته اند. خودروهایی که صاحبان و رانندگان آن ها را بلاتکلیف رها کرده اند.

وی افزود: شهروندان باید با در دست داشتن مدارک مالکیت و شناسایی خودرو به همراه گواهینامه، سند وسیله نقلیه و کارت ملی مالک برای دریافت جواز خودرو به بیش از 10 کلانتری مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.