افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

تغییر هویت بصری گروه آرین، تعیین اهداف و چشم انداز جدید.

  • کد خبر : 379906
تغییر هویت بصری گروه آرین، تعیین اهداف و چشم انداز جدید.

به گزارش بازار، حالا آرین هماهنگ با گامی نو در جهت هم افزایی و هماهنگی درونی، هویت بصری خود را به عنوان جلوه ای بیرونی از این تغییرات تجدید و بازطراحی کرده است. در این بازسازی ارتباط با عنصر اصلی (لوگوی قدیمی) حفظ شده و در عین حال رنگ ها و عناصر بصری جدیدی انتخاب […]

به گزارش بازار، حالا آرین هماهنگ با گامی نو در جهت هم افزایی و هماهنگی درونی، هویت بصری خود را به عنوان جلوه ای بیرونی از این تغییرات تجدید و بازطراحی کرده است.

در این بازسازی ارتباط با عنصر اصلی (لوگوی قدیمی) حفظ شده و در عین حال رنگ ها و عناصر بصری جدیدی انتخاب شده است که نشان دهنده وحدت در تنوع صنایع با هدف انعکاس تعهد آرین به نوآوری و نوآوری است. تداوم

تاریخچه گروه آریان: گروه آریان پس از تاسیس در سال 2019 و امضای قرارداد همکاری رسمی با میتسوبیشی ژاپن، فعالیت خود را در زمینه واردات خودروهای سواری آغاز کرد. اما فعالیت این گروه تنها به این حوزه محدود نشد و به زودی بخش‌های دیگری از جمله خودروهای تجاری، لاستیک‌ها و همچنین ماشین‌آلات سنگین را به مجموعه فعالیت‌های خود اضافه کرد و مسئولیت مرکز تولید خمین را برعهده گرفت. او وارد عرصه تولید نیز شد.

در هویت بصری جدید، رنگ سبز برای خودروهای سواری، آبی برای وسایل نقلیه تجاری، زرد برای لاستیک ها و نارنجی برای ماشین آلات سنگین استفاده می شود.

در حال حاضر گروه آرین یک هلدینگ متشکل از چندین بخش است که از جمله آنها می توان به حمل و نقل، توزیع، قطعات یدکی و انرژی، علاوه بر چهار بخش قبلی اشاره کرد. گروه آرین اخیراً خود را به عنوان یکی از شرکت های پیشرو از نظر تمایز و سهم بازار معرفی کرده است و بیش از 1500 متخصص به طور مستقیم در این گروه مشارکت دارند. این گروه مشتاقانه به دنبال توسعه فعالیت های خود در بخش های مذکور بوده و خستگی ناپذیر را سرمشق برتری قرار داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.