افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

دولت هند آتش سوزی کارخانه آیفون را بررسی می کند

  • کد خبر : 379890
دولت هند آتش سوزی کارخانه آیفون را بررسی می کند

آتش سوزی روز شنبه در کارخانه تاتا الکترونیک در هوسور، تامیل نادو، جایی که قطعات گوشی اپل مقامات هندی اکنون در حال آماده شدن برای آغاز تحقیقات قانونی در مورد این حادثه هستند که در بخش ذخیره مواد شیمیایی کارخانه رخ داده است. به گزارش رویترز، KM سارایوومقام اداری منطقه تایید کرد که آتش به […]

آتش سوزی روز شنبه در کارخانه تاتا الکترونیک در هوسور، تامیل نادو، جایی که قطعات گوشی اپل مقامات هندی اکنون در حال آماده شدن برای آغاز تحقیقات قانونی در مورد این حادثه هستند که در بخش ذخیره مواد شیمیایی کارخانه رخ داده است.

به گزارش رویترز، KM سارایوومقام اداری منطقه تایید کرد که آتش به طور کامل خاموش و دود متفرق شده است. دو کارگر به بیمارستان منتقل شدند. اما انتظار می رود روز یکشنبه مرخص شوند. یک تیم جنایی از چنای برای بررسی علت حادثه به محل اعزام شدند.

کارخانه مذکور که معمولا روزهای یکشنبه تعطیل است احتمالا تا روز دوشنبه فعالیت خود را از سر نخواهد گرفت. زیرا نیاز به مجوز از دولت محلی دارد. این تاخیر می تواند تولید قطعات آیفون را مختل کند و زنجیره تامین اپل را تحت تاثیر قرار دهد. تأثیر این حادثه بر ساختمان‌های مجاور، از جمله ساختمانی که قرار است تا پایان سال مونتاژ آیفون‌ها را آغاز کند، هنوز نامشخص است.

نه تاتا الکترونیکس و نه اپل به درخواست رویترز برای اظهار نظر رسمی پاسخ ندادند. با این حال، تاتا الکترونیکس پیشتر گفته بود که در حال بررسی علت این حادثه است و اقداماتی را برای محافظت از کارکنان و سهامداران خود انجام خواهد داد.

این حادثه آتش سوزی آخرین مورد از مجموعه مشکلاتی است که تامین کنندگان اپل در هند را تحت تاثیر قرار می دهد و مشکلاتی را که این شرکت در تلاش برای تنوع بخشیدن به زنجیره تامین خود فراتر از چین و بهره برداری از بازار رو به رشد هند با آن مواجه است، برجسته می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.