افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

انهدام باند جنایتکار و تروریسم صهیونیستی و آزادی قدس شریف قطعی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 379871
انهدام باند جنایتکار و تروریسم صهیونیستی و آزادی قدس شریف قطعی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، فرمانده برجسته جبهه مقاومت در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت که خشم مسلمانان و آزادگان را برانگیخت. جهان، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی در راستای سایرین بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده است: بنابر سنت الهی، آثار وجودی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، فرمانده برجسته جبهه مقاومت در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت که خشم مسلمانان و آزادگان را برانگیخت. جهان، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی در راستای سایرین بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده است: بنابر سنت الهی، آثار وجودی این شهید و مجاهد بزرگ، انهدام باند جنایتکار را رقم خواهد زد. تروریسم صهیونیستی و آزادی شهر مقدس.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و صدیقین».

خداوند به مجاهدین برای ساکتان پاداش بزرگی داده است.
شهادت و کسب برترین کرامت در پیشگاه انبیا و اولیای الهی توسط سید عزیز از جبهه مقاومت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (رحمت الله علیه) از یک سو نشانه عظمت معنوی تربیت شدگان مکتب نبوی و علوی علیهم السلام و از سوی دیگر اوج خواری و کینه توزی دشمنان ملت های آزاده و مسلمان است.

قلم و بیان قادر به توصیف خلق حماسه های حزب الله و تنها فرمانده آن سید حسن نصرالله نیست. آن شهید عزیز را نصرالله می نامیدند و همانا پیروزی و یاری روح القدس با او تزریق شد و خون آن شهید موفقیت این راه را تضمین می کند.

ضربه محکم طوفان الاقصی تمامی دیدگاه های نظامی و امنیتی رژیم اسرائیل را از بین برد و حملات هوشمندانه جبهه مقاومت باعث شد شهرک نشینان در شمال فلسطین اشغالی به دلیل اقدامات حزب الله فرار کرده و آواره شوند. از سوی دیگر جنایات رژیم جعلی اسرائیل افکار عمومی جهان را علیه خود برانگیخت و ناکامی های پی در پی این رژیم باعث شد تا برای جبران شکست دست به کشتار جمعی و کشتار زنان و کودکان در غزه و لبنان بزند. در میدان جنگ اما همه می دانند که بنای مستحکم جبهه مقاومت لبنان و حزب الله به برکت خون شهدا به ویژه مقاومت سید فرو نخواهد ریخت، بلکه بر اساس سنت الهی آثار وجودی آن شهید و مجاهد بزرگ، تخریب باند جنایتکار و تروریسم صهیونیستی قطعی می شود و آزادی قدس شریف تضمین می شود.

اگرچه امسال را باید سال عزای مظلومان جهان و امت اسلامی دانست، اما به برکت خون پاک شهدا و اراده قوی مجاهدان جبهه مقاومت شاهد وحدت خواهیم بود. و انسجام این جبهه و به فضل الهی، عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهنمودهای ولی امر مسلمینمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، در آینده نزدیک پیروز خواهد شد. انشاالله

الصبح در نزدیکی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.