افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

«آنر 200 اسمارت» راه اندازی شد. طراحی زیبا، باتری قدرتمند و قیمت مناسب.

  • کد خبر : 379854
«آنر 200 اسمارت» راه اندازی شد. طراحی زیبا، باتری قدرتمند و قیمت مناسب.

هوآوی با معرفی گوشی جدید خود به نام آنر 200 اسمارت تنوع بیشتری به خط تولید سری 200 خود افزوده است. این گوشی با هدف ارائه امکانات مناسب به کاربرانی که به دنبال خرید محصولی با قیمت مناسب هستند طراحی شده است. آنر 200 اسمارت گزینه ارزان تری نسبت به سایر مدل های این سری […]

هوآوی با معرفی گوشی جدید خود به نام آنر 200 اسمارت تنوع بیشتری به خط تولید سری 200 خود افزوده است. این گوشی با هدف ارائه امکانات مناسب به کاربرانی که به دنبال خرید محصولی با قیمت مناسب هستند طراحی شده است. آنر 200 اسمارت گزینه ارزان تری نسبت به سایر مدل های این سری از جمله آنر 200، 200 پرو و ​​200 لایت است. در آینده با دیجی همراه باشید تا مشخصات و ویژگی های آن را با هم مرور کنیم.

مشخصات و ویژگی های Honor 200 Smart

طراحی و صفحه نمایش

آنر 200 اسمارت دارای صفحه نمایش TFT LCD با ابعاد 6.8 اینچ و رزولوشن 2412 در 1080 پیکسل است. این نمایشگر از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند و تصاویر را با وضوح و رنگ های زنده نمایش می دهد. علاوه بر این، این صفحه نمایش از شیشه آلومینوسیلیکات ساخته شده است که باعث دوام بیشتر آن می شود.

پردازنده و حافظه

این گوشی از پردازنده نسل 2 اسنپدراگون 4 بهره می برد که برای انجام کارهای روزمره مانند وبگردی، استفاده از شبکه های اجتماعی و تماشای فیلم مناسب است. Honor 200 Smart با 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. اگرچه ممکن است این مقدار حافظه برای کاربرانی که نیاز به اجرای چندین برنامه یا ذخیره حجم زیادی از داده دارند کافی نباشد، اما برای اکثر کاربران کافی است.

قابلیت دوربین و عکاسی.

در بخش عکاسی، Honor 200 Smart دارای دو دوربین در پشت است که عبارتند از: یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی. دوربین اصلی قادر است در شرایط نوری مختلف تصاویری با کیفیت خوب ثبت کند، البته ویژگی های پیشرفته مدل های پرچمدار را ندارد. سنسور 2 مگاپیکسلی نیز برای ایجاد افکت پس زمینه تار یا در اصطلاح بوکه برای عکاسی پرتره استفاده می شود. این دوربین همچنین فیلمبرداری 1080P و زوم دیجیتال 8 برابری را ارائه می دهد. برای ضبط سلفی و برقراری تماس تصویری از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی بدنه و داخل سوراخ بالای صفحه نمایش استفاده شده است که قابلیت ثبت تصاویر باکیفیت را دارد و قابلیت فیلم برداری 1080P را دارد.

راه اندازی شد

ظرفیت باتری و سرعت شارژ.

یکی از نقاط قوت آنر 200 اسمارت باتری بزرگ 5200 میلی آمپر ساعتی آن است که به کاربران این امکان را می دهد تا حتی با استفاده شدید از گوشی خود برای مدت طولانی تری استفاده کنند. علاوه بر این، این گوشی از فناوری شارژ سریع 35 واتی Honor SuperCharge پشتیبانی می کند که به کاربران امکان می دهد گوشی خود را در مدت زمان کوتاهی شارژ کنند.

اتصالات و امنیت

Honor 200 Smart تمامی نیازهای اساسی در زمینه اتصالات را پوشش می دهد. این گوشی از شبکه 5G برای اینترنت پرسرعت پشتیبانی می کند و دارای وای فای دو بانده، بلوتوث نسخه 5.0 و NFC برای انتقال سریع اطلاعات است. از نظر امنیتی نیز این دستگاه مجهز به اسکنر اثر انگشت جانبی و فناوری تشخیص چهره است که به کاربران امکان می دهد قفل گوشی را سریع و راحت باز کنند.

آنر 200 هوشمند

طراحی و رنگ آمیزی.

Honor 200 Smart در رنگ های مشکی نیمه شب و سبز جنگلی عرضه می شود. مدل مشکی با ضخامت 8.09 میلی متر و وزن 191 گرم و مدل سبز رنگ با ضخامت 8.24 میلی متر و وزن 193 گرم طراحی شده است.

قیمت و زمان تحویل

Honor 200 Smart اکنون با قیمت 219.90 یورو از طریق وب سایت رسمی Honor Global قابل خرید است. این گوشی برای کاربرانی که به دنبال دستگاهی با امکانات قابل قبول و قیمت مناسب هستند گزینه مناسبی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.