افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

پیام بشار اسد رئیس جمهور به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

  • کد خبر : 379844
پیام بشار اسد رئیس جمهور به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش بازار، متن این پیام به شرح زیر است: مقاومت ملی لبنان خانواده شهید سید حسن نصرالله پیام من این است که برای شهادت رهبر مقاومت ناله نکنیم. در دهه‌های گذشته، شما قدرت، عزم و انسجامی را نشان داده‌اید که شما را قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر از هر ناملایمی کرده است. مکتب مبارزه ای که […]

به گزارش بازار، متن این پیام به شرح زیر است:

مقاومت ملی لبنان

خانواده شهید سید حسن نصرالله

پیام من این است که برای شهادت رهبر مقاومت ناله نکنیم. در دهه‌های گذشته، شما قدرت، عزم و انسجامی را نشان داده‌اید که شما را قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر از هر ناملایمی کرده است. مکتب مبارزه ای که فقط استقامت و استواری در راه حق را می شناسد، هر چقدر هم که گرانبها باشد، تنها وسوسه حق و عواقب آن نخواهید شد.

مقاومت با شهادت رهبرش تضعیف نمی شود. بلکه در قلب ها و ذهن ها قوی می ماند. زیرا رهبران بزرگ در زندگی خود راهنما، محور و مسیر مبارزه ایجاد می کنند و نظام فکری و رویکرد عملی مقاومت و عزت را از خود به جای می گذارند. آنها برای ساعت اجتناب ناپذیر سرنوشتی می آفرینند که تصادفی نیست، بلکه یک درس و نتیجه است. زیرا آنها از حضور موقت در میان ما تا ابدیت در آگاهی و ذهن ما به عنوان الگوی مبارزه برای نسل های آینده پیش می روند.

مقاومت یک ایده و یک اندیشه است و شهید نصرالله خاطره و تاریخ آن است. هرگز یک افسانه نخواهد بود. بلکه رویکردی خواهد ماند که واقعیتی را خلق می کند که قلبش مقاومت، جوهره اش سربلندی، قطب نما، نامش رهایی و چراغ راه نسل ها شهید حسن نصرالله است.

ما مطمئن هستیم که مقاومت ملی لبنان راه مبارزه و حقیقت علیه اشغالگری را ادامه خواهد داد و همچنان شانه ای خواهد بود که از مردم فلسطین در مبارزه برای آرمان عادلانه شان حمایت می کند. شهید نصرالله علیرغم سنگینی رویارویی که متحمل شد به خاطر وفاداری به جایگاهش در خط مقدم مقاومت ملی لبنان در کنار سوریه در جنگ با ابزار رژیم صهیونیستی در حافظه مردم سوریه باقی خواهد ماند. این وفاداری نام شهید حسن نصرالله را جاودانه خواهد کرد.

۲۹/۹/۲۰۲۴

رئیس جمهور بشار اسد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.