افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

پشتیبانی ابر اپلیکیشن «ایرانسلمن» برای کسب و کار اینترنتی

  • کد خبر : 379828

ICTPRESS – ابر اپلیکیشن ایرانسلمن قابلیت های تبلیغاتی و پشتیبانی خود را در اختیار شرکت های اینترنتی دارای مجوز قرار می دهد. به گزارش کانال خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با استفاده از قابلیت های ابر اپلیکیشن «ایرانسلمن» از فروشگاه های آنلاین پشتیبانی می کند. این […]

ICTPRESS – ابر اپلیکیشن ایرانسلمن قابلیت های تبلیغاتی و پشتیبانی خود را در اختیار شرکت های اینترنتی دارای مجوز قرار می دهد.

به گزارش کانال خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با استفاده از قابلیت های ابر اپلیکیشن «ایرانسلمن» از فروشگاه های آنلاین پشتیبانی می کند. این پشتیبانی با هدف افزایش تعداد شرکای تجاری فعال در بخش «مالی و خرید» در بخش ابر اپلیکیشن پرطرفدار ایرانسلمن و متعلق به فروشگاه های آنلاینی است که به صورت قانونی ثبت شده اند، اجرا می شود.

ابر اپلیکیشن «ایرانسلمن» با بیش از 20 میلیون مشترک فعال ماهانه، دروازه ورود خدمات و خدمات دیجیتال برای کاربران ایرانسل و غیرایرانسل است و با پشتیبانی زیرساخت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تبلیغات و پشتیبانی آن. ظرفیت در اختیار فروشگاه های اینترنتی مجاز می باشد.

شرکت ها می توانند از طریق صفحه درخواست همکاری در سایت ایرانسلتمایل خود را برای حضور در بخش “مالی و خرید” در بخش ابر اپلیکیشن محبوب ایرانسلمن اعلام کنند و تاکنون شرکت هایی مانند Bonny Fashion و Bimah Bazar در این بخش قرار گرفته اند. همچنین ایرانسل به زودی برای تسهیل شرایط خرید برای کاربران خود و افزایش فروش، مدل‌های پرداخت متفاوتی را برای مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌کند.

ایرانسل در این دوره از حمایت از فروشگاه های اینترنتی، قابلیت های تبلیغاتی ابر اپلیکیشن ایرانسلمن را نیز به شرکای تجاری جدید خود ارائه می دهد. بر این اساس، شرکت هایی که ظرف مدت 2 هفته پس از شروع همکاری، امور فنی مربوط به نمایش کسب و کار خود را در ابر اپلیکیشن ایرانسلمن انجام دهند، از مزایای تبلیغاتی مانند “پاپ آپ ایرانسلمن به مدت 3 ماه” برخوردار خواهند شد. “ارسال پیامک برای کاربران” و “قرار ملاقات” با دادن کد تخفیف در صفحه موبایل ایرانسلمن از آن بهره مند می شوند.

ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده شبکه 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های 5G در ایران، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتالی در دستور کار خود قرار داده است. و نقش مهمی در گسترش زیرساخت های ارتباطی کشور داشته است. این به عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال عمل کرده است. هدف راهبردی ایرانسل انتقال از یک شرکت خدمات ارتباطی پایه (تلکو) به یک شرکت فناوری محور (تککو) است که بتواند خدمات متنوعی را هم در لایه زیرساخت و هم در لایه خدمات و پلت فرم ارائه دهد و اکوسیستم دیجیتال کشور را بیشتر کند. قدرتمند برای تحقق این امر، ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، گسترش همکاری با شرکت های الکترونیکی و توسعه خدمات ابر اپلیکیشن ایرانسلمن را در دستور کار خود قرار داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.