افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

مقاومت و تقدس برای فرماندهان ما ارواح هستند که در مرگ زندگی می آفرینند!

  • کد خبر : 379726
مقاومت و تقدس برای فرماندهان ما ارواح هستند که در مرگ زندگی می آفرینند!

به گزارش بازار، سید هاشم صفی الدین نامزد پیشتاز جانشینی سید حسن نصرالله به مناسبت درگذشت نصرالله پیامی به شرح زیر صادر کرد: «و محمد رسولی بیش نیست. پیامبران پیش از او از دنیا رفته اند. پس اگر بميرد يا كشته شود، برمي گردند؟» محمد در حالی از دنیا رفت که خاتم انبیا و حبیب […]

به گزارش بازار، سید هاشم صفی الدین نامزد پیشتاز جانشینی سید حسن نصرالله به مناسبت درگذشت نصرالله پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«و محمد رسولی بیش نیست. پیامبران پیش از او از دنیا رفته اند. پس اگر بميرد يا كشته شود، برمي گردند؟»

محمد در حالی از دنیا رفت که خاتم انبیا و حبیب خدای متعال بود و پس از او علی بهترین جانشین او شد… در حالی که یهودیان از این جانشینی از خشم آنان به خشم آمدند. علی در محراب مسجد به شهادت رسید و پس از او حسنین به امامت رسید. حسین با یاران و خانواده اش در حالی به شهادت رسید که هیچ کمکی از او باقی نمانده بود. سر مطهرش را با نیزه سوراخ کردند و اسبان بدنش را لگدمال کردند و خواهران و زنان و دخترانش را به اسارت گرفتند و گفت: خدایا راضی هستی؟ تا زمانی که راضی هستید پیشرفت کنید! و معلم ما زینب سلام الله علیها گفت: جز زیبایی چیزی ندیدم. ای مجاهدان، ای مقاومت کنندگان، ای متعصبان! آیا سر سید عزیزمان به نیزه رفت؟ آیا زنان منسوب به او به اسارت برده شدند؟ آیا اسب ها استخوان های بدن او را زیر پا گذاشتند در حالی که ما ضعیف نظاره گر بودیم؟ فریاد زد: من ناصر یانصرانی هستم که کسی جوابش را نداد؟ ما همان زیبایی هستیم که سرورمان زینب در سرهای پرتاب شده و در اسارت و مصائبش دید! او در این مسیر نه به خون های ریخته شده، بلکه به دین پدربزرگ و رسالت پدر و برادرانش که در اعماق دل ها و توسط مردان خدا و اهل شهادت و شجاعت پاسداری می کرد. امام راحل رفت و پس از او خورشید با عظمت و شجاعت و درایت خود در میان ما ماندگار شد. سید عباس رفت در حالی که دشمن سیدش را به خاطر ترور و جانشینی او نفرین و نفرین کرد.

سید امروز در حالی به شهادت رسید که حسینی و مقاوم و استوار و شجاع بود و ولایت در دل او و امر قدس در چشم او بود. ما پیرو پادشاهان و تابع سلاطین نیستیم. برای ما فرماندهان و اولیاء و سرورانی هستند که وقتی زنده هستند روششان زهد و تواضع و مقاومت و لجاجت است و وقتی شهید شدند محکم و استوارند… کوهها از بین می رود و یادشان. ناپدید نخواهد شد

شهادت رهبر تولد ملت است. و هیچ گونه ضعف و پسرفتی وجود ندارد، بلکه باید با صلابت، استقامت و پیروزی پیش برویم.

وقتی حاج عماد به شهادت رسید، سید خطاب به صهیونیست ها گفت: عماد برای مبارزه با شما ده ها هزار رزمنده شهید از خود به جای گذاشت و در این شرایط از مقام توکل و امانت به روح سید عزیزمان توجه می کنیم. در خدا قادر متعال و بگو:

شما صهیونیستها چیزی جز پوستتان نمیریزید و جز گوشتتان چیزی نمیریزید! باهوش باشید و بهترین کار را بدون موفقیت انجام دهید. حافظه ما را از بین نمی بری و ایمان ما به وحی را از بین نمی بری و افق ما را درک نمی کنی. روزها به گونه ای می گذرد که دولت خودت و دولت های همسو با تو لعنت و نفرین می کنند که چرا جسارت ترور سید را کردی! برای مقاومت رحمتی است که فقط فرمانده را پدید می آورد و برای فرماندهان ما روحی است که در مرگ زندگی می آفریند. برای سید شهید ما وصیت و موردی است که صدایش طنین انداز می شود که هر که در ولایت اوست و هر که او را دوست دارد راهش را تمام کند.

“مقاومت و قداست!”

او زمانی که زنده بود به ما کمک کرد و تا زمانی که شهید شده است مقدسات ما را رها می کند و سرافرازی نصیب شهدا و پیروزی مجاهدان در میدان های پیش رو است. و یاری و عنایت خداوند در آنچه خواهید دید نه در آنچه خواهید شنید!

و آخرین آرزوی سید این است که حواستان به میدان باشد زیرا پیروزی به ناظر میدان نزدیک است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.