افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

معادله جنگ بسیار روشن و صریح است. اگر نزنیم می خوریم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 379719
معادله جنگ بسیار روشن و صریح است. اگر نزنیم می خوریم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی موسوی در سخنانی که در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 مهرماه) قرار گرفت، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: باند جنایتکار و وحشی رژیم صهیونیستی آغاز به کار کرد. این عملیات جنایتکارانه که از نیویورک دستور داده شده و می بینیم که […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی موسوی در سخنانی که در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 مهرماه) قرار گرفت، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: باند جنایتکار و وحشی رژیم صهیونیستی آغاز به کار کرد. این عملیات جنایتکارانه که از نیویورک دستور داده شده و می بینیم که روزانه زنان و کودکان بی گناه زیادی با پیشرفته ترین سلاح های آمریکایی کشته می شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز عده ای زودباور هستند که فکر می کنند با این دشمنان قسم خورده می توان صلح کرد و به سازش رسید. اگرچه اینطور نیست. البته درخت جبهه مقاومت بسیار محکم و استوار است و با شهادت فرماندهان هیچ وقفه ای در مسیر آن ایجاد نمی شود و مردم آزاده جهان تا ریشه کن شدن این جبهه به راه مقاومت ادامه خواهند داد. رژیم صهیونیستی

نماینده مردم لامرد در مجلس درباره علت این اقدامات رژیم صهیونیستی و شهادت فرماندهان ارشد جبهه مقاومت گفت: اگر انتقام خون شهید سلیمانی از رژیم صهیونیستی و سران آن را گرفته بودیم. او سزاوار بود، آیا دشمن به خود اجازه می داد به وحشت و اقدامات خود ادامه دهد؟

وی یادآور شد: پس از شهادت سردار سلیمانی رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور انتقام سختی دادند و نیروهای مسلح ما به پایگاه عین الاسد حمله کردند و گفته می شد که این فقط یک سیلی بود. در حد اقدامات دشمنان، اما متأسفانه انتقام سخت خون حاج قاسم سلیمانی به فراموشی سپرده شد.

موسوی بیان کرد: بعد از شهادت اسماعیل هنیه در ایران مقام معظم رهبری بر خونخواهی تاکید کردند اما متاسفانه عده ای بهانه تراشی کردند و گفتند نباید در دام جنگ بیفتیم بلکه باید بدانند که درست در وسط جنگ هستیم. جنگ، زیرا دشمن بیش از بسیاری است. شما از خطوط قرمز عبور کرده اید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عقب نشینی منجر به خشم الهی می شود، گفت: ما نیز در پاسخ به ترور شهید هانیه تاخیر داشتیم و به همین دلیل رژیم صهیونیستی بار دیگر از خطوط قرمز عبور کرد و دبیر کل سازمان حزب الله لبنان را به وحشت انداخت و اگر به تعویق انتقام از رژیم صهیونیستی ادامه دهیم، باید منتظر وقوع حوادث سخت تری باشیم.

موسوی تاکید کرد: معادله جنگ بسیار روشن و صریح است به این معنا که اگر نزنیم می خوریم. ما به نیروهای مسلح و رزمندگان جبهه مقاومت اعتماد کامل داریم و شک نداریم که جبهه حق پیروز خواهد شد و رژیم صهیونیستی ضربه سخت و بازدارنده ای از نیروهای مسلح قدرتمند ایران خواهد خورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.