افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

آخرین فرصت برای خرید سکه فانتوم FTM

  • کد خبر : 379626
آخرین فرصت برای خرید سکه فانتوم FTM

به گزارش بازار، بیایید به سراغ تحلیل فنی فانتوم (FTM) برویم و ببینیم سرنوشت این کاربر مورد علاقه بازار ارزهای دیجیتال چه خواهد شد. آخرین حرکات فانتوم در تایم فریم های 4 ساعته، روزانه و هفتگی نشان می دهد که فانتوم در فاز جالبی قرار دارد. انگار بین 0.66 تا 0.68 دلار گیر کرده ام، […]

به گزارش بازار، بیایید به سراغ تحلیل فنی فانتوم (FTM) برویم و ببینیم سرنوشت این کاربر مورد علاقه بازار ارزهای دیجیتال چه خواهد شد. آخرین حرکات فانتوم در تایم فریم های 4 ساعته، روزانه و هفتگی نشان می دهد که فانتوم در فاز جالبی قرار دارد. انگار بین 0.66 تا 0.68 دلار گیر کرده ام، مثل وقتی که صبح زود بین دکمه “بیدار شدن” و “چند دقیقه دیگر” گیر کرده اید!

در بازه زمانی 4 ساعته، قیمت کمی ضعف نشان می‌دهد و متقاطع نزولی MACD ممکن است هشداری باشد که فروشندگان در تلاش برای از بین بردن روح هستند. اما نگران نباشید، اگر خریداران قوی در این مناطق وجود دارد، فانتوم می تواند پرواز کند، نه مانند یک پرنده، بلکه مانند یک موشک!

اما همانطور که همیشه گفتیم بهترین راه برای ورود به این بازارها دنبال کردن سیگنال های صحیح و به موقع است. و کجا بهتر از کانال سیگنال ارز دیجیتال حسن زاده فاینانس؟ در اینجا می توانید به سیگنال های کاملاً قابل اعتماد و تحلیل های حرفه ای دسترسی داشته باشید و از هر حرکتی که بازار انجام می دهد به نفع خود استفاده کنید. وقتی می‌توانید حرکت بعدی را از قبل با سیگنال‌های دقیق ما پیش‌بینی کنید، چرا درگیر سردرگمی فنی شوید؟

حال به بازه زمانی روزانه می رویم. این یک موضوع جدی تر است! فانتوم هنوز بالاتر از میانگین متحرک 20 روزه خود است. این بدان معناست که روند صعودی ادامه دارد. خبر خوب این است که اگر خریداران مصمم باشند، می توانیم به قیمت های بالاتر و حتی سطح 0.84 دلار فکر کنیم. اما به یاد داشته باشید، RSI نیز کمی در منطقه “خطر، خرید بیش از حد” قرار دارد. احتمالاً همینطور است، بنابراین شاید بازار بخواهد نفس عمیقی بکشد و یک اصلاح کوچک انجام دهد.

آخرین فرصت برای خرید سکه فانتوم FTM

حال اگر می خواهید وارد این بازی شوید بهترین استراتژی این است که صبور باشید و صبر کنید تا مقاومت شکسته شود. اینجاست که می توانید با خیال راحت وارد شوید و از رشد زیبای فانتوم لذت ببرید. البته همیشه بهتر است آنالیز دقیق و سیگنال های قدرتمند را انتخاب کنید.

خلاصه: فانتوم ممکن است هنوز در مرحله نوسان باشد، اما پتانسیل خوبی دارد. اگر قصد استفاده از این پتانسیل ها را دارید، بهترین همراه شماست کانال سیگنال ارز دیجیتال حسن زاده تامین کننده مالی خواهد بود. اکنون عضو شوید و بهترین سیگنال ها را از دست ندهید!

کانال سیگنال ارز دیجیتال حسن زاده مالی این دقیقا همان جایی است که شما باید با بهترین سیگنال ها در این بازار پرنوسان باشید. تیم ما همیشه بهترین تحلیل ها و سیگنال های لحظه ای را در اختیار شما قرار می دهد. خلاصه هر سودی که از فانتوم می گیرید، یادتان باشد که ما در یک کار بودیم!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.