افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

امنیت ورزشگاه قدس در دیدار پرسپولیس و پاختاکور / ورود بدون بلیت ممنوع – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 379619
امنیت ورزشگاه قدس در دیدار پرسپولیس و پاختاکور / ورود بدون بلیت ممنوع – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری تهران گفت: با توجه به دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر آسیا، تمهیدات و تدابیر امنیتی لازم برای این دیدار در ورزشگاه شهرقدس اندیشیده شده است در روز دوشنبه 9 اکتبر. سید کمال سادات روز یکشنبه گفت: برای دیدار تیم های پرسپولیس و پاختاکور […]

مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری تهران گفت: با توجه به دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر آسیا، تمهیدات و تدابیر امنیتی لازم برای این دیدار در ورزشگاه شهرقدس اندیشیده شده است در روز دوشنبه 9 اکتبر.

سید کمال سادات روز یکشنبه گفت: برای دیدار تیم های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی وزارت ورزش و جوانان از نظر امنیتی و انتظامی، نظرات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در کمیسیون ورزش استانداری تهران و تمام تمهیدات لازم انجام شده است.

به گفته وی، در این راستا تدابیر امنیتی لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقه فوتبال مهیا شده و دروازه های ورودی نیز برای تسهیل ورود هواداران و تماشاگران به ورزشگاه در نظر گرفته شده تا مردم بتوانند به ورزشگاه دسترسی داشته باشند. استادیوم با شرایط بهتر

سادات ادامه داد: یکی از موضوعاتی که به صورت جدی بر آن تاکید داریم ورود هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با بلیت های تهیه شده در این ورزشگاه است چرا که برخی از هواداران بدون در نظر گرفتن این موضوع به ورزشگاه می روند که هم برای تماشاگران و هم برای هواداران مشکل ساز است مدیران این باعث بروز مشکلاتی می شود.

وی یادآور شد: برای این منظور از مردم تقاضا می شود پس از تهیه بلیت برای تماشای بازی این تیم ها وارد ورزشگاه شهرقدس تهران شوند زیرا ورود افراد بدون بلیت ممنوع است.

سادات گفت: با توجه به اینکه واحدهای مسکونی در کنار ورزشگاه شهرقدس قرار دارند، علاقه مندان به فوتبال و هواداران تیم نیز باید در چنین شرایطی به رفاه حال مردم توجه داشته باشند تا از تجمع غیرضروری افراد بدون بلیط خودداری کنند. در کنار این ورزشگاه

فقط 8 هزار بلیت برای پرسپولیس و پاختاکور فروخته می شود

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: با توجه به ظرفیت ورزشگاه قدس، سامانه فروش بلیت این دیدار از روز شنبه 16 مهرماه برای هواداران مسابقه فوتبال و هواداران تیم پرسپولیس آغاز شد. تا این افراد بتوانند به راحتی بلیت این بازی را تهیه کنند.

سادات همچنین ظرفیت هواداران پرسپولیس و حضور در این ورزشگاه را 8 هزار نفر عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه ظرفیت ورزشگاه شهدای شهر قدس زیر 10 هزار نفر است، بنابراین بر اساس ظرفیت ورزشگاه، تمهیدات لازم انجام شده است. ساخته شده است. برای فروش بلیط ساخته شده است.

وی همچنین به موضوع ترافیک شهر قدس اشاره کرد و یادآور شد: از نظر ترافیکی 6 مسیر در شهر قدس به سمت ورزشگاه مشخص شده و حتی پارکینگ های لازم در نظر گرفته شده است و بر اساس این برنامه ریزی ها مکان یابی مهمان و میزبان در پارکینگ نیز مشخص شده است.

تیم های فوتبال پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان از ساعت 19:30 روز دوشنبه در چارچوب دومین روز از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (الیت) در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.