افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

حزب الله طعم تلخ شکست در برابر صهیونیست ها را چشید. مقاومت ادامه دارد

  • کد خبر : 379614
حزب الله طعم تلخ شکست در برابر صهیونیست ها را چشید. مقاومت ادامه دارد

آفتاب نیوز: محمدجواد ظریف در حاشیه بازدید از دفتر حزب الله لبنان در تهران برای تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، سید الطصیف را «نمونه ای از انسان» دانست. شجاع، درستکار، مدبر و ایثارگر.» : فرزندشان را در راه مقاومت از دست دادند و فرزندشان شهید شد، اما تسلیم نشدند. ظریف که […]

آفتاب نیوز:

محمدجواد ظریف در حاشیه بازدید از دفتر حزب الله لبنان در تهران برای تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، سید الطصیف را «نمونه ای از انسان» دانست. شجاع، درستکار، مدبر و ایثارگر.» : فرزندشان را در راه مقاومت از دست دادند و فرزندشان شهید شد، اما تسلیم نشدند.

ظریف که در جمع خبرنگاران حضور داشت، اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله و شهید سید عباس موسوی و دیگر رهبران حزب‌الله برای اولین بار طعم تلخ شکست را به صهیونیست‌ها چشیدند و آنها را تحقیر آمیز و بدون قید و شرط مجبور به ترک جنوب لبنان کردند. مرخصی گفت: این برای اسرائیلی ها بسیار گران تمام شد و از آن زمان اسرائیلی ها به شهادت او پشت کردند و این درایت سید بود که در این مدت آنها را ناکام گذاشت.

وی تصریح کرد: بالاخره دیدیم که اسرائیل چند زن و کودک بی گناه را در یک بمباران به شهادت رساند تا این جنایت را مرتکب شود و این مرد بزرگ مقاومت را به شهادت برساند.

ظریف با بیان اینکه «سید به هدف و آرزوی خود رسید و به یاران شهیدش پیوست»، ادامه داد: مقاومت مردم منطقه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و نمی توانند با چنین اقدامات غیرانسانی جلوی آن را بگیرند.

واکنش ایران در زمان مناسب صورت می گیرد

معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که پاسخ ایران به این اقدامات تروریستی چه خواهد بود؟ وی گفت: واکنش ایران در زمان مناسب و به انتخاب ایران در برابر جنایات رژیم صهیونیستی خواهد بود و در سطح رهبری و در سطح عالی دولت در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.