افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

اجماع نمایندگان مجلس در انتقام سختی از اسرائیل

  • کد خبر : 379598
اجماع نمایندگان مجلس در انتقام سختی از اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیداسماعیل حسینی عضو کمیسیون انرژی در تذکری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر گفت: به برکت خون شهید سید حسن نصرالله و به فضل الهی این کار را انجام خواهیم داد. شاهد رشد صدها نصرالله در میان جوانان امت اسلامی باشید.» اکنون که رژیم سفاک صهیونیستی، افتخار جهان اسلام، سید […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیداسماعیل حسینی عضو کمیسیون انرژی در تذکری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر گفت: به برکت خون شهید سید حسن نصرالله و به فضل الهی این کار را انجام خواهیم داد. شاهد رشد صدها نصرالله در میان جوانان امت اسلامی باشید.» اکنون که رژیم سفاک صهیونیستی، افتخار جهان اسلام، سید عزیز مقاومت به شهادت رسیده است، آزمون برای همه به پایان رسیده است و باید با تمام قوا به مصاف این رژیم جنایتکار برویم. وظیفه ما به نام ملت بزرگ ایران و به احترام امام (ره) و رهبر عزیز انقلاب، حمایت حداکثری از گروهی است که می توانند به منافع این رژیم غاصب آسیب برسانند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: حمایت های مالی، تجهیزاتی و از همه مهمتر حمایت های سیاسی و رسانه ای باید سرلوحه کار جمهوری اسلامی ایران باشد. پس از این جنایات، همه جهان در انتظار پاسخی قوی، همه جانبه و تاریخی به استکبار صهیونیستی هستند. مردم به افسران محترم نظامی و امنیتی ما به خاطر تجربیات ارزشمندشان اعتماد دارند.

این عضو شورای اسلامی گفت: اما تاکید داریم که اظهارات درباره ضعف و ترس از جنگ احتمالی پذیرفته نیست. همه بدانند که امام عزیز به ما آموخت که هزینه تعهد بسیار بیشتر از مقاومت است. اجازه ندهیم تحلیل‌های نادرست و غیرواقعی ما را از اقدامات مؤثر و دردناک علیه نظام بازدارد یا مقامات ارشد نظام را دچار تردید کند. نگذاریم زمزمه های ساده لوحانه ما را منتظر اقدامات شگرف مجامع جهانی یا دولت های همپیمان جنایتکاران کند و ظرفیت عظیم امت اسلامی و مردم آزاده جهان را برای حمله به رژیم به تأخیر بیندازد. ان شاء الله پیروزی و وعده الهی نزدیک است.

نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از خواسته های ساکنان تهران است

در ادامه حسین حقوردی در جلسه علنی امروز مجلس در یادداشتی گفت: شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت عرض کردم و جنایات ننگین رژیم وحشی صهیونیستی را به شدت محکوم کردم و از همه مجاهدان نامدار جبهه مقاومت دعوت کردم. برای کشتن این جانور وحشی در جای خود بنشینید.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: اما در تاریخ 27.6.1403 اعتبار تخصیص یافته در قالب اسناد خزانه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و خرید اتوبوس به شهرداری ها ابلاغ شد. شهرداری های غرب استان تهران به محض اطلاع با شرکت ایران خودرو دیزل مکاتبه کردند و پیش فاکتور و فرم درخواست تهیه کردند، اما در سه روز اعلام شده روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تعطیل بودند که عملاً خبری از آن نبود. فرصتی برای پیگیری موضوع وجود ندارد. در حالی که طی مراحل قانونی و اخذ مجوز از شورای اسلامی برای ترک تشریفات حداقل دو هفته زمان نیاز است.

وی تاکید کرد: اما سامانه بدهی و مطالبات صمد نو 10 شهریور بسته می شود و هیچ یک از شهرداری های حوزه بنده نمی توانند از این اعتبارات استفاده کنند. حال سوال این است که اگر بر این اساس است که از این اعتبارات استفاده نمی شود چرا ابلاغ می شود؟ لذا با توجه به اینکه یکی از مهمترین خواسته های مردم غرب استان تهران نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است، از مسئولان سازمان شهرداری ها و وزارت اقتصاد و سایر مسئولان ذیربط تقاضا دارم نسبت به افتتاح ناوگان مربوطه اقدام کنند. سامانه و امکان استفاده شهرداری ها از این اعتبارات فراهم شود.

شورای امنیت باید به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی واکنش نشان دهد

از سوی دیگر سید کریم معصومی نماینده فومن و شفت در شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 17 اسفند 1403 در میانه سخنان تسلیت خود به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیر سرلشکر حزب الله لبنان تصریح کرد: هیچ نظم حقوقی ناشی از اراده تدوین کنندگان آن نیست و حقوق بین الملل بر اساس منشور سازمان ملل متحد و اراده تدوین کنندگان آن است. سال هاست که جهان با جنایات گسترده رژیم صهیونیستی از جمله جنایات جنگی نسل کشی و جنایت علیه بشریت مواجه بوده و عدم پاسخگویی موثر و سکوت شگفت انگیز نهادهای جنایتکار بین المللی به عدالت کیفری بین المللی و آنها روی آورده است شکست خورده اند.

وی افزود: شورای امنیت به عنوان یکی از ارکان اصلی سازمان ملل باید در قبال جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه منشور سازمان ملل واکنش نشان دهد و دیوان کیفری بین المللی باید سران این جنایات را تحت تعقیب قرار دهد.

این نماینده مجلس در یادداشتی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه زمان پاسخگویی به توقعات مردم فرا رسیده است، اظهار داشت: بر اساس اصل 122 قانون اساسی، رئیس جمهور در حدود اختیارات و وظایف خود است. در قانون اساسی یا قوانین عادی پیش بینی شده است. او مسئول است، در برابر ملت، رهبری و شورای اسلامی مسئول است. ایران به عنوان کشوری در حال توسعه و پیشرفت باید به طور جدی بر رشد اقتصادی به ویژه در حوزه کشاورزی صنعتی و دانش بنیان تمرکز کند. بکارگیری راهبردهای کارآمد برای ارتقای ثبات و پیش بینی پذیری در اقتصاد کلان، رشد سرمایه گذاری، توسعه صادرات، افزایش بهره وری و تقویت سیستم شبکه، رفع موانع تولید و کسب و کار نیازمند بسته منسجمی از سیاست هاست که باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

معصومی بیان کرد: رشد اقتصادی پایین باعث شده است که کیفیت خدمات اجتماعی، رفاه و سرمایه انسانی آسیب ببیند، بنابراین همزمان با رشد و شکوفایی اقتصادی، کارآمدتر کردن نظام تامین اجتماعی، رفع فقر، ارتقای کیفیت ضروری است. نظام آموزشی، ارتقای نظام سلامت اعضای جامعه، ایمن و مطمئن باشد. جامعه ای فراگیر است و شکاف طبقاتی را در جامعه کاهش می دهد.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری خطاب به وزیر کشاورزی با بیان اینکه بخش کشاورزی علیرغم ظرفیت های بالای توسعه اقتصادی کشور، متاسفانه با چالش های بزرگی مواجه است، اظهار داشت: وضعیت آشفته سه منبع اصلی کشاورزی است. تولید، توسعه بخش، یعنی زمین، آب و نیروی کار گواه روشنی بر این گفته است. بی توجهی به اقتصاد جامعه محلی و عدم توانمندسازی بخش کشاورزی با اتخاذ سیاست های تنبیهی منجر به تخلیه جمعیت محلی و اعزام روستاییان به حاشیه شهرها شده است.

معصومی ادامه داد: یکی از مهم ترین فعالیت های کشاورزی در استان گیلان، شالیزارها و مزارع چای است که بیشترین ظرفیت را برای توسعه و رونق اقتصادی دارد، اما آیا وزیر جهاد کشاورزی می داند در سال های اخیر چه بلایی بر سر شالیکاران و برنج کاران آمده است. محصول برنج شما همچنان در انبارها نگهداری می شود و خبری از خرید تضمینی برنج نیست و با این وضعیت صحبت از واردات برنج است؟ آیا وزیر از وضعیت اسفبار کشاورزان و روستاییان آگاه است؟ آیا می دانید شهرها خالی از جمعیت و مدارس آنها تعطیل و جامعه روستایی قدیمی و فرسوده است؟ آیا آقای وزیر می داند به بهانه حفظ محیط زیست و منابع طبیعی چه آسیب هایی به روستاییان وارد می شود؟

نماینده فومن و شفت در پایان از وزیر راه و شهرسازی خواست به وضعیت راه های حوزه انتخابیه خود توجه کند.

منتظر خون فرماندهان جبهه مقاومت هستیم.

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر رشت در یادداشتی با تسلیت شهادت چند تن از فرماندهان جبهه مقاومت حزب الله لبنان گفت: منتظر انتقام و خونخواهی فرماندهان هستیم. جبهه مقاومت که با نابودی اسرائیل انجام خواهد شد.

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: ما برادر آمریکا نیستیم، این گرگ خون آشام سالهاست خون مردم بی گناه را می بلعد. رژیم اشغالگر قدس با حمایت آمریکا کودکان فلسطین، غزه و لبنان را قتل عام کرد.

این عضو شورای اسلامی تصریح کرد: حزب الله قوی است و راه خود را ادامه می دهد. ما نیز به شدت از حزب الله حمایت می کنیم.

خون شهید نصرالله حملات مقاومت را مؤثرتر خواهد کرد

همچنین حسین امامی راد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست ها در این برهه به یأس رسیده اند و با حمایت آمریکا سید حسن را به شهادت رساندند. . نصرالله.» او از خاندان علویان بود و 30 سال رهبری مقاومت را بر عهده داشت و سخنرانی های طوفانی او پر از گلوله بود.

وی ادامه داد: راه و مکتب او ادامه خواهد داشت و خون او حملات مقاومت علیه اسرائیل را موثرتر کرده است.

امامی راد تاکید کرد: شهادت امام زمان (عج) و رهبر انقلاب را به ایشان و سردار نیلفروشان تسلیت می گویم.

فرآیندهای مبهم و پیچیده جذب معلم باید فورا مورد بازنگری قرار گیرد

در همین حال مهدی اسماعیلی نماینده اعتدال در شورای اسلامی در یادداشتی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و یارانش در جلسه روز یکشنبه 17 مهر 1403 اعلام کرد: ننگ ابدی بر ما باد. جبهه غاصب صهیونیستی که باید شهادت را بفهمد، مکتب است و این راه به شهادت یک نفر ختم نمی شود.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: فرآیندهای مبهم و پیچیده جذب معلم از جمله کد 19، 5 و 6 باید سریعاً بررسی شود.

این معاون به رئیس کل بانک مرکزی نیز هشدار داد: یکی از مشکلات حوزه ساخت و ساز مسکن، پرداخت نشدن وام ملی مسکن به ویژه در روستاها است.

اسماعیلی با تاکید بر لزوم اجرای قانون تناسب حقوق بازنشستگان، تصریح کرد: انتظار ماه به ماه برای صدور احکام و افزایش مبالغ این احکام، این قشر زحمتکش و تحصیلکرده را خسته کرده است.

شهادت سید حسن نصرالله انزوای رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد

همچنین سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر در شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 17 مهر 1403 شورای اسلامی در یادداشتی تسلیت به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان: سید حسن نصرالله وی تاکید کرد: شهادت سید حسن نصرالله انزوای رژیم صهیونیستی را تسریع می کند.

وی در تذکری به رئیس جمهور گفت: بیش از دو ماه از پرداخت مطالبات گندمکاران می گذرد و هنوز این مطالبات محقق نشده است. این در حالی است که مردم مناطق سردسیر که گندم خود را دیر تحویل داده اند، اکنون پولی برای خرید کود و بذر ندارند و حتی تجار به برخی از این کشاورزان وام نمی دهند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مردم تمام تلاش خود را برای افزایش تولید انجام دادند و دولت نباید شیرینی این تلاش را به ذائقه مردم ترش کند، گفت: در نتیجه انتظار می رود رئیس جمهور هر چه سریعتر دستور ساماندهی برنامه و بودجه را بدهد تا حد امکان پاسخگویی به نیازهای کشاورزان در مناطق سردسیر امکان پذیر است.

۲۷۲۱۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.