افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

انواع سوتین مناسب برای سینه های کوچک / جذابیت فول استایل با پوش آپ و فرم بزرگتر

  • کد خبر : 379516
انواع سوتین مناسب برای سینه های کوچک / جذابیت فول استایل با پوش آپ و فرم بزرگتر

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- اینکه لباس شما خوب باشد یا نه بستگی به انتخاب سایز مناسب، فرم اندام و وسایل مناسب برای لباس زیرتان دارد. ما در مورد زنان صحبت می کنیم، آن دسته از زنانی که یا خیلی لاغر هستند یا خیلی چاق. اکثر این افراد در انتخاب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- اینکه لباس شما خوب باشد یا نه بستگی به انتخاب سایز مناسب، فرم اندام و وسایل مناسب برای لباس زیرتان دارد. ما در مورد زنان صحبت می کنیم، آن دسته از زنانی که یا خیلی لاغر هستند یا خیلی چاق. اکثر این افراد در انتخاب لباس مشکل دارند زیرا نمی دانند چگونه با بدن خود رفتار کنند. در اینجا می خواهیم به آن دسته از خانم هایی بپردازیم که بدن بسیار لاغری دارند و واقعاً در ناحیه سینه مشکل دارند. این افراد هر چه که انتخاب کنند معمولا لباس های گشاد می پوشند زیرا قسمت سوتین خوب انتخاب نشده است. سوتین یکی از مهم ترین لباس های زیر برای خانم هاست، بنابراین باید سایز و مدل مناسب را پیدا کرد. در حالی که برخی از افراد به دنبال لاغر نشان دادن خود هستند و از مجموعه سوتین ها و سوتین ها پیروی می کنند، برخی نیز به سوتین های مناسب برای سینه های کوچک نیاز دارند تا بتوانند اندام خوش فرم و گاهی اوقات کمی بزرگتر خود را نشان دهند. مدل هایی مانند اسفنجی، بالکن، جک، برالت و فنجان مثلثی از بهترین انواع لباس زیر برای این گروه هستند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

اسفنجی (حجم)، یکی از بهترین سوتین برای افراد لاغر

سوتین های اسفنجی می توانند حجم خوب و قابل توجهی به سینه های افراد ببخشند و به دلیل وجود اسفنج داخل آن ها را بزرگتر از حد معمول نشان دهند. به همین دلیل ست اسفنجی هیا یکی از بهترین گزینه ها برای افراد لاغر است که می خواهند سینه های کوچکشان زیر لباس پرتر به نظر برسد. این مدل سوتین من یا فنری است یا خیر، بنابراین مدل فنری می تواند سینه را گردتر نشان دهد. بدانید که سوتین های اسفنجی در مقایسه با سوتین های جک فشار کمتری به سینه وارد می کنند و بنابراین برای استفاده روزانه بهتر هستند.

میزان اسفنج استفاده شده در این سوتین ها متفاوت است و با توجه به سایز شما انتخاب می شوند.

سوتین اسفنجی

سوتین یا جک آبی حجم زیاد.

بست های دیگری نیز در این راستا استفاده می شود که جک دار نامیده می شود یا به پلانچ یا پوش آپ معروف است. زیرا این مدل دارای اسفنج هایی با بالشتک های ضخیم و فشرده است و در قسمتی از کاپ زیر سینه قرار گرفته و سینه را به سمت بالا فشار می دهد. به همین دلیل است که ما این سوتین را برای خانم های لاغر مناسب می دانیم و افراد چاق با پوشیدن این سوتین ها زیبایی خود را از دست داده اند زیرا بیش از حد بزرگ و بلند به نظر می رسند. اما از دیگر ویژگی های این سبک سوتین می توان به فرم دهی به سینه ها، بلند کردن آن ها و حجم دادن به آنها علاوه بر راحتی کافی اشاره کرد.

سوتین با جک

سوتین Bralet، حفظ فرم طبیعی سینه و بزرگ شدن آن.

یکی دیگر از سوتین های مناسب برای افراد لاغر با سینه های کوچک، مدل سوتین Bralet است که باید گفت سبک است و علاوه بر حمایت هر چه بیشتر از سینه، به طبیعی نشان دادن ظاهر آنها نیز کمک می کند. این مدل بدون فنر طراحی شده و سنگین نیست. اگر قصد دارید به طور مداوم در خانه و بیرون از سوتین بپوشید، باید بدانید که مدل برالت یکی از بهترین ها برای افراد با سینه های کوچک است زیرا آزاردهنده و غیرطبیعی نیست. اما یک مشکل این است که برلت ها کمی سینه را بلند می کنند و برای پوشیدن زیر لباس چندان مناسب نیستند.

سوتین bralet

مدل سوتین بالکن (قفسه ای) مناسب برای سینه های فاصله دار

از دیگر مدل‌های سوتین برای افراد با سینه‌های کوچک و پر فاصله، سوتین‌های بالکن هستند که ارتفاع کمتر فنجان و بندهای پهن از ویژگی‌های آن‌هاست. در واقع بندهای پهن و بلندی که به کاپ ها متصل می شود سینه ها را بزرگتر نشان می دهد. شکل داخلی و اسفنجی این مدل سوتین آن را به گزینه ای مناسب برای خانم هایی با سینه های کوچک تبدیل کرده است. این مدل به دلیل اینکه قسمت کمتری از سینه را می پوشاند برجستگی بیشتری نشان می دهد و بسته به مدلی که دارید برای افرادی که شانه های پهن با سینه های فاصله دارند بسیار مناسب است.

سوتین بالکن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.