افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

مکان مقبره های جدید تهران مشخص شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 379368
مکان مقبره های جدید تهران مشخص شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک ساعت از جلسه قبلی را به مقبره های شهر تهران اختصاص دادیم که تصویب شد تا مکان های منتخب شما انتخاب شوند، گفت: می توانند در اسرع وقت مراجعه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک ساعت از جلسه قبلی را به مقبره های شهر تهران اختصاص دادیم که تصویب شد تا مکان های منتخب شما انتخاب شوند، گفت: می توانند در اسرع وقت مراجعه کنند برای جبران کمبود بهشت ​​زهرا(س) باید پیگیری شود، گفت: شرایط بودجه و اعتبار و همچنین قیمت غرفه میدان ترابر امروز بررسی می شود.

فضای ضریح از قبل مشخص شده و در اصلاحیه بودجه لحاظ می شود و بیان شد که در شرق، جنوب شرق و جنوب غرب ضریح پیش بینی شده و در دو فضای دیگر باید پیوست ترافیکی پیش بینی شود. پس از تصویب این مصوبه اقدامات لازم انجام خواهد شد و به دلیل خریداری به صورت محرمانه بررسی شد.

چمران با بیان اینکه اگر وزارت نفت 450 میلیون تومان پرداخت نکند، هیچکس نمی تواند تاکسی بخرد، گفت: البته این مبلغ را می پردازند اما بعد از بررسی. راننده تاکسی قطعا نمی تواند این مبلغ را پرداخت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: وزارت حراست نیز باید پیگیر ایجاد جایگاه های شارژ برای رفع این کمبود در اسرع وقت باشد.

وی با تاکید بر اینکه تعمیر پله برقی پل باید سریع انجام شود، تصریح کرد: معاونت فنی و عمران برنامه ریزی خوبی انجام داده اما هنوز انتظارات برآورده نشده است.

چمران با بیان اینکه اخطارهای بارندگی داده شده و همه جا لایروبی انجام می شود و مقدمات در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مرکز بحران تمامی نقاط سیل را به شهرداری های مناطق اعلام کرده است. البته اگر باران زیاد باشد نمی توان از سیل جلوگیری کرد. سیل دیروز سطحی بود و مشکل خاصی نداشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.