افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

فرشاد فرجی: گفتم به پرسپولیس شک نکنید – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 379356
فرشاد فرجی: گفتم به پرسپولیس شک نکنید – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

فرشاد فرجی در گفت وگویی از کار با خوان کارلوس گاریدو به نکات جالبی پرداخت. پرسپولیس در شرایطی در دربی صد و چهارم استقلال را شکست داد که علاوه بر اورونوف اورونوف، ایوب آلمود، مدافع راست مراکشی سرخ ها نیز به دلیل مصدومیت در جمع یازدهم قرار نداشت. این شاید بهترین اتفاق و بهترین فرصت […]

فرشاد فرجی در گفت وگویی از کار با خوان کارلوس گاریدو به نکات جالبی پرداخت.

پرسپولیس در شرایطی در دربی صد و چهارم استقلال را شکست داد که علاوه بر اورونوف اورونوف، ایوب آلمود، مدافع راست مراکشی سرخ ها نیز به دلیل مصدومیت در جمع یازدهم قرار نداشت. این شاید بهترین اتفاق و بهترین فرصت برای فرشاد فرجی بود تا به جمع یازده ابتدایی برسد و یکی از بهترین بازی های سال های اخیر خود را مقابل رقیب سنتی به نمایش بگذارد. این اتفاق در حالی رخ داد که فرجی شایعات زیادی درباره جدایی این بازیکن می شنید.

فرجی در آستانه دیدار مقابل پاختاکور در گفت و گوی جدید خود به نکات جالبی درباره وضعیت پرسپولیس پرداخت:

* بازی را با استقلال شروع کنیم که با برد تو در این بازی همراه بود.
دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و تیمی که می بازد طبیعتا در باندهایی گیر کرده است. می دانستیم که باید در این مسابقه پیروز شویم تا موقعیت خود را بهتر کنیم. از طرفی این دیدار برای هواداران دو تیم مهم است و خوشحالم که در این دیدار پیروز شدم و باعث خوشحالی هواداران شدم. این مهمتر از هر چیز دیگری بود.

* در دقایق پایانی انتظار داشتید بازی با تساوی به پایان برسد؟
فوتبال بازی لحظه هاست و نمی توان قبل از سوت پایان از چیزی مطمئن بود. در هر ثانیه نتیجه می تواند تغییر کند. حالا مهم نیست بازی در چه شرایطی برگزار می شود. پرسپولیس همیشه در هر بازی برای برد به میدان می رود و فرقی نمی کند کجا و مقابل چه تیمی بازی کند. فوتبالی که ما مقابل الاهلی عربستان بازی کردیم را همه دیدند و حتی می توانستیم برنده این مسابقه باشیم.

* استقلالی ها در دربی هم مثل خیلی از بازی ها با دفاع فشرده بازی کردند و سعی کردند از کناره ها و پاس های بلند پرسپولیس را بزنند. در مورد سبک بازی تیم مقابل چه می گویید؟
هر تیم و هر مربی سبک خاص خود را دارد و در هر مسابقه کادر فنی نیز نکات لازم را در مورد رقیب به ما اطلاع می دهد. در این دیدار هم همین اتفاق افتاد و استقلال را به خوبی می شناختیم. به هر حال در این سال ها نتایج خوبی در دربی ها به دست آوردیم که انگیزه بازیکنان این بود که این بار هم بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

* قبول داری که اگر ضربه ابوالفضل جلالی گلی بود شاید برنده بازی نمی شدی؟
می توانید یک بار دیگر بازی و موقعیت های خوبی که از دست دادیم را ببینید. در فوتبال، همه توپ ها نباید گل شوند. اگر اینطور بود باید در این دیدار چند گل می زدیم.

* بعد از بازی سایت های آمار شما را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند. آیا فکر می کردید چنین موقعیتی برای شما اتفاق بیفتد؟
من قبلاً با شما صحبت کردم و به شما گفتم که هر وقت برای پرسپولیس بازی می کنم باید بهترین عملکردم را بدهم. چه یک دقیقه یا 90 دقیقه در زمین باشید. در دربی تمام هدفم این بود که خواسته های کادر فنی را به بهترین شکل در زمین محقق کنم. خوشحالم که بازی را بردم و تیم برای من از هر چیز دیگری مهمتر است.

*اما اجرای شما خیلی ها را شگفت زده کرد و این قطعاً برای شما خوشحال کننده است.
من بازی خودم را انجام دادم؛ مثل همیشه برای پرسپولیس خوشحالم نه برای خودم، چون موفقیت تیم از هر چیز دیگری مهمتر است. وقتی خوب بازی می کنم طبیعی است که راضی باشم.

* اکنون علاوه بر مدافعان میانی، در سمت راست نیز رقیب جدی ایوب العمود هستید. این حقیقت دارد؟
همه بازیکنان پرسپولیس کیفیت فنی بالایی دارند. همه با هم می توانیم یک تیم قدرتمند تشکیل دهیم و خوشبختانه همه با هم دوست هستیم و برای صلاح تیم پیش می رویم.

* شاید خیلی ها فکر نمی کردند که سعید مهری برای پرسپولیس پنالتی بگیرد. این حقیقت دارد؟
فوتبال با این چیزها جذاب است. اگرچه هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. سعید به عنوان بازیکنی که به تازگی وارد پرسپولیس شده است انگیزه زیادی برای نشان دادن خود داشت و خوشبختانه در این بازی تاثیر مثبتی داشت.

* فکر می کنی امسال به تیم ملی دعوت شوی؟
هر بازیکنی دوست دارد برای تیم کشورش بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. حتما سعی می کنم به تیم ملی دعوت شوم.

* زمانی که گاریدو به پرسپولیس آمد، عده ای امید چندانی به نتایج این تیم در فصل جدید نداشتند، به خصوص اینکه پرسپولیس اسمار را به عنوان سرمربی تیم قهرمان از دست داده بود. فکر می کنی پرسپولیس می تواند کار بزرگ فصول اخیر را با گاریدو تکرار کند؟
گاریدو مربی باتجربه و بین المللی است که در بالاترین سطح فوتبال اروپا مربیگری کرده و سابقه مربیگری در آفریقا و آسیا را در کارنامه دارد. فضای فوتبال ایران به گونه ای است که ممکن است عده ای بدون پیشینه خاصی به دنبال پیش بینی یا قضاوت باشند اما اگر یادتان باشد قبل از شروع فصل گفتم شک نکنید امسال تیم خوبی خواهیم داشت. خوشبختانه همین طور است و هدف ما افزایش افتخارات باشگاه پرسپولیس است.

* کار با گاریدو چگونه است؟
او خیلی به نظم اهمیت می دهد و روانشناس خوبی است، در آموزش بسیار سخت گیر و جدی است، اما شخصیت بزرگی دارد. گاریدو خیلی زود بر این تیم مسلط شد و حالا شناخت خود را از پرسپولیس و فوتبال ایران افزایش داده است. گاریدو مربی باتجربه ای است و همه می توانیم از او چیزهای زیادی یاد بگیریم.

*امسال قهرمان لیگ می شوید؟
هنوز برای صحبت در مورد قهرمانی زود است. همه مسابقات برای ما فینال است و لیگ ایران لیگ بسیار سختی است. هر امتیازی برای ما مهم است و مهم است که در زمین چه فکری می کنیم. تنها چیزی که ناراحت کننده است این است که ما ورزشگاه آزادی نداریم و اگر در این ورزشگاه بازی می کردیم خیلی چیزها تغییر می کرد. البته وقتی به شهرهای دیگر می رویم با محبت مردم و هواداران مواجه می شویم اما آزادی و حمایت هواداران نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس دارد.

* بازی با پاختاکور را چطور می بینی؟
بازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل هر تیمی سخت است، زیرا همه می دانند که تیم های آسیایی چقدر پیشرفت کرده اند. با این حال ما هم پرسپولیسی هستیم و می خواهیم خودمان را در این جام نشان دهیم. امیدوارم اولین پیروزی مقابل پاختاکور را کسب کنیم.

* فکر می کنی پرسپولیس با پیشرفت تیم های عربی و غول های غرب و شرق آسیا شانس قهرمانی دارد؟
از نظر هزینه، امکانات، ساختار و خیلی چیزهای دیگر نمی توانیم با آنها مقایسه کنیم. برای اینکه یک تیم ایرانی در آسیا قهرمان شود نیاز به کار فشرده داریم تا باشگاه های ایرانی بتوانند مانند تیم های عربی هزینه کنند و پیشرفت خوبی داشته باشند. با این حال پرسپولیس هم تیم بزرگی است و به دنبال حضور در آسیا است. در این دیدار مقابل الاهلی که ستاره های زیادی دارد، فوتبالی که بازی کردیم را دیدید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.