افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

خبر خوب برای متقاضیان وام بدون وثیقه

  • کد خبر : 379345
خبر خوب برای متقاضیان وام بدون وثیقه

مشتریان بانک ملت که دارای سپرده کوتاه مدت عادی در یکی از شعب این گروه هستند، در صورت ایجاد حساب متوسط ​​مناسب، می توانند برای دریافت وام 500 میلیونی توکن از این گروه اقدام کنند. این وام 500 میلیونی تحت عنوان طرح شایان به متقاضیان پرداخت می شود. مشتریان بانک ملت که دارای سپرده های […]



مشتریان بانک ملت که دارای سپرده کوتاه مدت عادی در یکی از شعب این گروه هستند، در صورت ایجاد حساب متوسط ​​مناسب، می توانند برای دریافت وام 500 میلیونی توکن از این گروه اقدام کنند. این وام 500 میلیونی تحت عنوان طرح شایان به متقاضیان پرداخت می شود.





مشتریان بانک ملت که دارای سپرده های کوتاه مدت عادی در یکی از شعب این مجموعه هستند، در صورت ایجاد میانگین حساب مناسب می توانند اقدام کنند. وام بدون وثیقه 500 میلیون نفر این مجموعه را خواهند داشت. این وام 500 میلیونی تحت عنوان طرح شایان به متقاضیان پرداخت می شود.

به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، افرادی که می خواهند وام 500 میلیونی از بانک ملت دریافت کنند باید 15 میلیون تومان در سپرده خود داشته باشند. مدت زمان حفظ این مبلغ در سپرده حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه می باشد. سود این طرح بسته به ضریب برابری نصب و مدت زمان سپرده گذاری تغییر می کند. حداکثر نرخ سود در نظر گرفته شده برای این طرح تسهیلات 23 درصد است. متقاضیان می توانند با ارائه ضامن رسمی معتبر و داشتن اعتبار کاری برای این وام اقدام کنند.

چنانچه بانک به یکی از متقاضیان وام 500 میلیون تومانی با سود 18 درصد و مدت بازپرداخت 18 ماهه پرداخت کند، مبلغ هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات به 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان می رسد. مبلغ نصب و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

وام 500 میلیونی توکن بانک ملت به چه کسانی پرداخت می شود؟

این طرح تسهیلاتی برای اشخاص حقیقی نیست و اشخاص حقوقی نیز می توانند با افتتاح حساب یا افزایش موجودی حساب جاری خود در بانک ملت نسبت به دریافت این وام اقدام کنند. به گفته بانک ملت، شرکت‌هایی که از مشتریان این مجموعه هستند و مایل به اعطای تسهیلات مذکور به کارکنان خود هستند، تا سقف 200 میلیون تومان، امکان ارائه این وام را به کارکنان بیمه شده خود برای دریافت این وام خواهند داشت.



۰