افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

سیمپسون ها و ریپل: پشت صحنه توییت 589

  • کد خبر : 379227
سیمپسون ها و ریپل: پشت صحنه توییت 589

بر اساس گزارش های بازار، ریپل (XRP) یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال است که با وجود نوسانات قیمتی و حاشیه های مختلف، همواره مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران بوده است. توییت اخیر براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، توجه کاربران را به این موضوع جلب کرده است پیش بینی سکه ریپل سیمپسون ها be diverted […]

بر اساس گزارش های بازار، ریپل (XRP) یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال است که با وجود نوسانات قیمتی و حاشیه های مختلف، همواره مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران بوده است. توییت اخیر براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، توجه کاربران را به این موضوع جلب کرده است پیش بینی سکه ریپل سیمپسون ها be diverted «سیمپسون ها» نام انیمیشن معروفی است که به دلیل پیش بینی بسیاری از رویدادهای جهان، بارها کاربران را شگفت زده کرده است. داستان پیش بینی سیمپسون ها در ریپل از سال 2022 و با انتشار تصویری شروع شد که در آن یکی از شخصیت های سریال روی تابلو می نویسد: «ریپل تا پایان سال به 589 دلار خواهد رسید». در حالی که بسیاری از کاربران این عدد را یک پیش بینی جدی برای آن می دانند قیمت ریپل می دانید، توییت اخیر گارلینگ هاوس و اشاره جدید او به بازاریابی مجدد شماره 589. تحلیل ریپل و پیش بینی افزایش قیمت XRP داغ شده است در این مقاله واکنش ها به توییت مدیر عامل ریپل و داستان قدیمی. پیش بینی قیمت ریپل سیمپسون ما Stay with us را بررسی می کنیم.

آیا افزایش قیمت ریپل در راه است؟

در 18 آگوست 2024 (28 اوت 1403)، براد گارلینگ هاوس موضوع پیش بینی قیمت 589 دلاری سیمپسون برای ریپل را با ارسال یک توییت دوباره زنده کرد. ماجرا از این قرار است که تعداد فالوورهای او در شبکه اجتماعی X برای مدتی ۵۸۹ نفر تعیین شد و سپس به ۵۹۰ نفر رسید. اما دوباره به 589 برگشته است. پس از این اتفاق، گارلینگ هاوس در توییتی نوشت: «مرد یک XRP OG واقعی است». گمانه زنی های بازار همیشه 589 اینچی در مورد آینده ریپل و احتمال افزایش قیمت XRP را تقویت کرد.

سیمپسون ها چه پیش بینی کرده اند؟

انیمیشن «سیمپسون ها» یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین سریال های انیمیشنی است که پخش آن از سال 1989 آغاز شد و تاکنون این مجموعه رویدادها و اتفاقات جهانی بسیاری را از ظهور فناوری های جدید مانند بیت کوین تا انتخاب دونالد ترامپ به عنوان پیش بینی کرده است. رئیس جمهور ایالات متحده در اپیزودی که در سال 2000 پخش شد، سیمپسون ها به ریاست جمهوری دونالد ترامپ اشاره کردند و 16 سال بعد این پیش بینی به حقیقت پیوست. علاوه بر این، فناوری‌های نوظهوری مانند تلفن‌های هوشمند و ساعت‌ها و پرینترهای سه بعدی در بخش‌های مختلف این مجموعه ذکر شده است که همگی بعدها به واقعیت تبدیل شده‌اند. سیمپسون ها از ارزهای دیجیتال غافل نشده اند و در جاهای مختلف درباره آن صحبت شده است. نمونه هایی از پیش بینی های سیمپسون ها در مورد ارزهای دیجیتال عبارتند از:

قسمت

موضوع

انبار کریپتو

فناوری بلاک چین برای اولین بار در سال 1997 با نمایش فروشگاهی که مجموعه ای از کدهای مخفی را به فروش می رساند، ذکر شد.

فرینک کوین

لیزا سیمپسون در حال تماشای ویدیوی آموزشی ارزهای دیجیتال در مورد ارزهای دیجیتال با استفاده آسان و فناوری بلاک چین است.

کینگ برگر

مارج سیمپسون در حال تماشای یک برنامه تلویزیونی در مورد معاملات سهام است و قیمت بیت کوین به طور بی پایان روی صفحه نمایش داده می شود.

خانه درختی وحشت

بارت سیمپسون توسط پدرش به یکی NFT تبدیل به چیزی می شود که روی بلاک چین زندگی می کند.

گفته می شود که سیمپسون ها هدف 589 دلاری را برای ارز دیجیتال ریپل پیش بینی کرده اند. اما آیا این گفته درست است؟ آیا سکانس معروف پیش‌بینی قیمت ریپل در The Simpsons واقعی است یا اتفاق دیگری در پشت صحنه می‌افتد؟

سیمپسون ها و ریپل؛ واقعیت یا فتوشاپ

در سال 2020، یک کانال یوتیوب تصویری از یکی از شخصیت های سریال به نام بارت سیمپسون را نشان داد، مانند قسمت های دیگر، او در حال نوشتن عبارتی روی تخته سیاه کلاس درس بود. این بار صفحه با تکرار عبارت «ریپل تا پایان سال به 589 دلار خواهد رسید» پر شد. انتشار این تصویر در جامعه کریپتو باعث شد تا طرفداران ریپل 589 دلار را به عنوان قیمت هدف این ارز دیجیتال در نظر بگیرند. اما واقعیت این است که این تصویر جزء قسمت های اصلی سریال نیست و هرگز وجود خارجی نداشته است. تصویر تقلبی پیش‌بینی قیمت ریپل احتمالاً توسط یکی از طرفداران در جامعه ارزهای دیجیتال با استفاده از تکنیک‌های ویرایش تصویر ایجاد شده است. بسیاری از کاربران بر این باورند که هدف از انتشار این تصویر جلب توجه و ایجاد هیجان در مورد آینده ریپل و افزایش قیمت XRP بوده است و هیچ مبنای علمی یا تحلیل دقیقی برای این هدف قیمتی وجود ندارد.

از هیئت مدیره بارت تا توییت گارلینگ هاوس؛ چگونه شماره 589 قیمت ریپل را به کانون توجه بازگرداند؟

اگرچه تصویر بارت سیمپسون و پیش‌بینی قیمت 589 دلاری ریپل جعلی بوده است. اما این باور هنوز در جامعه ارزهای دیجیتال وجود دارد. به خصوص که توییت اخیر Garlinghouse و اشاره آن به عدد 589 باعث داغ شدن بازار تحلیل ریپل شد. بسیاری از کاربران بر این باورند که او عمداً تعداد فالوورهای خود را 589 نگه داشته تا جامعه را در مورد آینده ریپل هیجان زده نگه دارد. برخی پیش بینی قیمت 589 دلاری ریپل را مشابه پیش بینی قیمت 1 میلیون دلاری بیت کوین توصیف کرده اند. بسیاری عدد 589 را بی‌اهمیت می‌دانند و معتقدند که این عدد هیچ تاثیری در مسیر آینده قیمت ریپل ندارد. با این حال، پیش بینی های واقعی تری برای قیمت ریپل وجود دارد. یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که در صورت افزایش بازار، قیمت XRP ممکن است به ۲۶.۵ دلار برسد. در حال حاضر قیمت ریپل 0.59 دلار است و از نظر ارزش بازار در وب سایت Coin Market Cap در رتبه هفتم قرار دارد. بالاترین قیمت XRP با 3.40 دلار در 17 ژانویه 2016 ثبت شد.

آینده ارز دیجیتال ریپل

ریپل یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در دنیای ارزهای دیجیتال است که گزینه مناسبی برای سیستم های پرداخت بین المللی به حساب می آید. در سال های اخیر شایعات و گمانه زنی های مختلفی در مورد قیمت ریپل منتشر شده است که نمونه بارز آن پیش بینی سیمپسون ها در مورد ارز دیجیتال ریپل بود. در حالی که رشد ریپل به خصوص با افزایش بازار ارزهای دیجیتال و پذیرش آن در سیستم های پرداخت بین المللی، چندان دور از انتظار نیست. اما هر اقدامی در بازار کریپتو مستلزم تحلیل فنی و بررسی داده های واقعی است و سرمایه گذاری در ریپل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.